Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com


ener

Recommended Posts

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Vanaf heden hebben wij rocket tools in ons assortiment.

Het eerste type die geschikt is voor de 19,7mm parallel gerolde kokers.
Het gaat hier om een whistle rocket set met 2 aluminium rammers, support sleeve en rvs spindle op aluminium voetstuk.

Gelieve mij niet vragen hoe ze gemaakt moeten worden, er zit een kort infoblad bij de set.

www.pyro-stuff.com

Link to comment

Ok, set is binnen. Jammer dat de rammers niet van RVS zijn maar voor het geld een erg nette set. De kokers zijn het kopen waard! Ga dit ook direct doen! Passen ook perfect bij de set.
Nu is het zo dat precies vandaag mijn pers de handdoek in de ring gooit. Ga met BP testen en kijken wat daaruit komt. Volgend week hoop ik dat mijn nieuwe 20T pers geleverd word dus dan komt de whistle.
Keep you'll updated!

Link to comment

HHm, ik zit ook te denken om hem te bestellen. Die kokers zijn inderdaad erg goed. En een 20T pers? Dat is wel genoeg lijkt mij :). Is alleen de krik 20 ton, of koop je hem met frame en al?

Edit.
Ben wel benieuwt of je er goede BP pijlen mee kan maken, dan hoef ik geen 2 rockettools aan te schaffen. Ahoewel een 16 mm rockettool wel handis zou zijn, als die komt koop ik hem ^^.

Edited by Weirdo
Link to comment

20 ton is echt veel teveel.

Rammers zijn eigenlijk nooit van RVS en ook helemaal niet nodig, maar dat merk je gauw genoeg.

Weirdo, vanaf volgende week donderdag hebben we ook BP coreburner sets in de shop. Geschikt voor de 19,7 mm parallel gerolde kokers.

Edited by ener
Link to comment

Met frame en al. Het verschil tussen de 6T en 20T is zo weinig dat ik liever die 20T wil. Is meer dan genoeg voor wat er in de toekomst ook nog kan komen.
Ik heb een andere set waarbij ik wel RVS rammes heb, ik vind het gewoon wat solider aan voelen. Maar goed, de PS kokers heb je wel nodig aangezien alles precies past. Mijn tubes (3/4" ID) passen er niet op!! Let hier op!!

Link to comment

René, ik heb begrepen dat je een 10mm starplate hebt gekregen ipv de 6mm.
Je mag die 10mm houden voor de prijs vd 6mm, anders moet je hem even op onze kosten terug sturen, dan sturen wij de 6mm naar je op.

(ik heb het ook nog even in een mail gezet, dan heb je mijn e-mail)

Link to comment

Ok dan stuur ik hem terug.

Maar hoe moet ik dit aangeven op de post?
kan het in een kleiner doosje doen.

TNT heeft namelijk geen Franko meer maar nu hebben ze
Parcy.



Wat inhoud dat jullie hun de opdracht moeten geven om het pakje op te halen bij mij thuis...
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/cons...kket/index.aspx

En niet te vergeten tussen 8.00 en 17.00 is niemand thuis i.v.m. werk.

Edited by Rene046
Link to comment

×
×
  • Create New...