Jump to content
PyroForum.nl

1'' Starmine

yellowcard

Recommended Posts

Posted

Mensen,

Gister avond laat nog even een kleine starmine afgestoken.

Stars: 8 stuks, D1, pumped in 5 ml spuit.
Lift: 3 gram Pulverone

Tussen de stars zat ook nog 1 gram pulverone. Propje wc papier erop, en ontsteking van onderaan. Huls was 1'' ID.

Vinden we ervan ?

Groetjes, Yellowcard :)

1___D1_Mine_ingekort.wmv

Posted

Ik vind hem prachtig, echt zeer mooi, hehhe, ga toch maar weer eens een mooie starmine proberen te maken.
Zeer mooi werk yellow. :)

Posted

Lol yellow, mensen durven hier misschien niet zo snel posten. :P Ik zal er dan ook maar bij zetten dat ik hem mooi vind! Zulke dingen mogen blijven komen. :)

Posted

Ik vond em ook erg mooi. Kheb em opgeslagen en nog meerdere keren bekeken. Alleen heb ik het gevoel dat een post als "Wow, die is mooi!" niet heel veel toevoegt, vandaar.

• 2 weeks later...
Posted

Wouw Yellow, mooie D1 heb je :P

Ik krijg die glitters (die kleine gele flashes niet voor elkaar) wat doe jij met je compositie ?
Ik doe meestal alles voor een middag in de kogelmolen, maak ik een fout?

Posted

Uit spaans internetcafé hier :P .

Ik gebruikte altijd gewoon BBQ houtskool en 250 mesh Aluminium poeder. Ik deed dit ongeveer 20 minuten in de kogelmolen met veel lood. Zo is het prima gemengd, en krijg je resultaat zoals in het filmpje als het goed is.
Zoals stijn al zei, een middag is veel te lang. Gewoon wat korter en nog eens proberen.

• 3 months later...
Posted

Die starmine is echt mooi gemaakt hoor, maar sommige sterretjes of glitters (sorry ben niet zo in pyro ben nog maar een beginner) die stuiteren op de grond of niet maar toch heel erg mooi.

Posted (edited)

Nou ja stuiteren niet echt. De stars duren gewoon iets te lang. Waardoor ze omhoog gaan en nog brandend weer naar beneden vallen.
Mischien ook wel even handig om je voor te stellen in het voorstel topic. En vermeld dan ook gelijk wat voor ervaring je hebt etc ;)

Edited by Pyrofanatic
  • Create New...