Jump to content
PyroForum.nl

Meeting/BBQ


Leander

Recommended Posts

8 bij 10 meter lijkt mij wel plaats genoeg om een fatsoenlijke BBQ te organiseren. :) Dat er al 4 forumleden niet te ver van jou wonen is goed meegenomen, als de rest dan iig niet te ver hoeft te reizen? :P Waar ergens woon jij dan? Zo kan ik zien of het doenbaar is voor mij (en anderen) om er te geraken... Als de locatie goed is en jij bent bereid om zulk evenement te ontvangen lijkt het mij een goede keuze, dan moeten we alleen nog een datum zien te vinden. Dus zorg er maar voor dat je ouders er mee instemmen. :P

Link to comment
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tjah, ik denk dat het hierzo ook wel mogelijk is. Ongeveer 400 vierkantemeter aan tuin rondom het huis Excl. Bosstrook, het is een vrijstaand huis op een hoek, en de tuin ligt vrij afgelegen dankzij de bosstrook, dus wat overlast betreft hoeven we ons dan geen zorgen te maken. Het is in het zuiden van Nederlands limburg, dit is voor de belgen al makkelijker, alleen voor de mensen in het noorden weer wat ver ben ik bang.

Link to comment
Het is in het zuiden van Nederlands limburg, dit is voor de belgen al makkelijker, alleen voor de mensen in het noorden weer wat ver ben ik bang.

Ik denk het voor de meeste mensen sowieso erg ver is; in kilometer en reistijd. Vanaf de randstad is het naar mijn weten zeker 3 uur, terwijl - om maar even open kaart te spelen - Miech's huis een half uurtje fietsen voor me is en voor sommige members zelfs nog minder. :P

Overigens lijkt me dat overlast niet echt meer een discussiepunt is, als we toch in iemands tuin staan: Zolang het voor 2 uur afgelopen is, je toch geen rocketry e.d. beoefend en je zo lief bent bij de directe buren een kaartje met de mededeling dat je een feestje hebt op die en die dag in de bus gooit mag je doen en laten wat je wil.


@Miech: Bovenop het konijntje had ik gepland? :)
Link to comment

Nou opzich is limburg ook weer niet zo'n ramp, als je gezellig met een aantal mensen in de trein gaat zitten... Ik woon in de kop van noordholland en voor mij is maastricht met de trein +/- 3,5 uur. Dat is best te overzien... Zeker als ik weet dat ik tot bijna het einde bij die mafkees van een treelover zou zitten.

Een belangerijk detail is dan wel dat ik zou moeten blijven slapen.

Link to comment
Een belangerijk detail is dan wel dat ik zou moeten blijven slapen.

Als het goed weer is kun je een tent meenemen :)
En ik snap dat we bij anderen plaatsen ook niet per direct overlast veroozaken, maar laat ik het zo zeggen, je hoeft minder rekening met je omgeving te houden, maar dat doet hier sowieso bijna niemand, kmoest vanmorgen vroeg op, en door de straat galmde nog muziek, mja op zich wel leuke muziek dusja :P
Link to comment

Limburg zou inderdaad een mooie locatie zijn, dat is al een pak dichter dan al de rest. :P Voor het overnachten zullen tentjes inderdaad wel voldoen. :)

En zo te zien is er plaats genoeg voor een fatsoenlijk feestje te houden. Maar het belangrijkste is om te weten dat het mag van je ouders?

Link to comment

Ik vind Limburg wel een beetje ver, maar een echt bezwaar heb ik er verder niet tegen.

Waar ergens woon jij dan? Zo kan ik zien of het doenbaar is voor mij (en anderen) om er te geraken...
Ik woon in Leiden, Zuid Holland. Er rijdt een rechtstreekse trein vanuit Rotterdam, Den Haag en Amsterdam, en vanaf het station is het een kwartiertje met de bus naar mijn huis (1 zone).

Misschien moeten we een poll houden als alle mogelijke locaties bekend zijn?
Link to comment

Hmm, een poll zal het wel moeten doen denk ik want zo het nu gaat komen we nooit tot een besluit. :P We zullen dan maar een deadline stellen tot eind deze week (vrijdag) om je op te geven als optie voor de meeting. Als je je opgeeft moet je er zeker van zijn dat het mogelijk is om zulk ding bij jou te houden, m.a.w. je moet zeker toestemming hebben je ouders.

Tot nu toe zijn de keuze's:
- @ Miech 's place in Leiden, Zuid Holland
- @ RSDZ 's place in Nederlands Limburg
- @ Keesthemad 's place in Noord Holland

Dit zijn ze tot nu toe volgens denk ik?

Als je dus zeker bent dat je bij dit rijtje kan horen, geef je dan zo snel mogelijk op en dan kunnen we aan het eind van deze week een poll houden. :)

Link to comment
Ik weet niet waar in limburg onze RSDZ zit, maar Be is wsl niet heel veel verder..

Ik heb het even opgemeten, ongeveer 5km in een rechte lijn tot het dichtbijzijnste punt van de grens met belgïe (daar waar die rot vliegbasis ligt die zo lekker uitsteekt in nederland zodat ze hierzo de overlast veroorzaken).

EDIT:
Nagemeten in google earth hè :)
Link to comment

Ik heb inmiddels toestemming van mijn ouders om de achtertuin te gebruiken. Ze gaan rond 13 augustus weg met de caravan, en komen rond 1 september weer terug, dus die periode lijkt mij het beste. (Als de kat van huis is...:)) Ik denk wel dat we wel een tweede barbeque nodig zullen hebben als er meer dan 10 man (vrouw?) komen.

Link to comment

Nja, toestemming had ik al (anders had ik het niet aangeboden in dit topic), mgoed. Overigens hebben we 1 grote barbeque op kolen, 1 elektrische barbeque, en we hebben nog ergens zo'n vakantie barbeque die makkelijk (de)monteerbaar is.
Ik zal ook wat foto's maken om het compleet te krijgen.

EDIT:

Hier een paar foto's nog

Link to comment

Ok T, we weten nu gelijk waar jij 's avonds naar kijkt. XD

Mij maakt de locatie en wat we gaan doen niet zoveel uit, zolang het maar niet te ver weg is voor mij. (Zeeland)

Ik weet niet of ik überhaubt wel naar een meeting mag maar als het te ver weg is zeker niet.

Als ik mag kan ik misschien samen met Naftakraker komen, die woont vlakbij.

Link to comment

Ik zeg: Start een pol. Maar dan moet je wel eerst alle mogelijke locaties hebben. Tot nu toe is bij Keesthemad het dichtste bij voor mij, denk ik. Voorzover ik weet ook voor Leander en Nitro.
Het meest logische lijkt mij als we iemand vinden die in de buurt van Utrecht ofzo woont. Beetje centraal in Nederland, kan er ook niemand zeuren over hoever het wel niet is, want dan kan het voor iedereen erg ver zijn. :)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...