Jump to content
PyroForum.nl

Nieuws Topic [OUD]


morpheus

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oeps :angry: , hoornvlies, ik snap niet hoe ik dat nou door elkaar kon halen met trommelvlies. :)
Maarja, hoop dat deze koters opgepakt worden en het zelfde lot moeten ondergaan...


Lttrz

Link to comment

Oh, oh ,oh, niet alweer :angry::):D:P:D .

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/12...d_door_cro.html

Ik geef de schuld aan de vele nieuws aandacht die de crofty de laatste tijd heeft gehad, maar dat verklaart natuurlijk niet, waarom die k3wls het op levende dingen gebruiken, may they burn in hell....

Croftybom verwondt moeder en kind

Een moeder en haar kind zijn vrijdagmiddag in Nijmegen gewond geraakt door de ontploffing van een zogenoemde croftybom. Zij moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen aan brandwonden. Drie Nijmeegse jongens zijn aangehouden, aldus een woordvoerder van de politie.

Een croftybom is gemaakt van een ontstoppingsmiddel. Als de bom explodeert, vliegt agressieve vloeistof in het rond. De moeder en haar kind liepen net langs de bom toen deze afging en werden besproeid met de vloeistof.

De politie kon kort daarna aan de hand van aanwijzingen drie jongens van 12, 14 en 15 jaar aanhouden. Omdat de politie het maken en laten afgaan van een croftybom beschouwt als een ernstig misdrijf, blijven de verdachten voorlopig vastzitten, aldus de politiewoordvoerder.

Link to comment

In dit geval waren de moeder en kind op de verkeerde plek en het verkeerde tijdstip.

Als ze die croftys maken waarom doen ze het dan niet op plekken waar geen mensen langskomen :angry: .
Dan kunnen ze alleen zichzelf verwonden(wat ik helemaal niet erg zou vinden...).

Voor degene die doelbewust deze croftybommen op levende organismen gebruiken, heb ik totaal geen respect, en ik hoop echt dat ze blind worden van de spetters nantroloog... :)



Lttrz

Link to comment

Hoe geschift kun je nu helemaal zijn??? Dat je al een zodanige idioot bent dat je croftybommen maakt is tot daaraantoe maar als je het ergens gebruikt waar er iemand anders dan je eigen stomme #$%^ hoofd gewond kan raken dan heb je echt je laatste miniscule splatje hersen verkocht voor een fles gootsteenontstopper! Ik hoop dat deze individuen zodanig gestraft worden dat ze een mooi afschrikvoorbeeld zijn voor de rest van k3wL Nederland... :angry:

Pjee

Link to comment

Zo, laat ik jullie allen eens een mooi verhaaltje over mijn reis naar de winkel vertellen.

Het is middag, en ik moet naar de winkel eten halen. Ik stap op mijn fiets, rijd naar de winkel en doe mijn boodschappen in het mandje. Ik reken netjes af en kom naar buiten met een doos onder mijn arm en een witbrood in mijn andere hand. Eenmaal weer onderweg naar huis zie ik een drietal jongens wegrennen. Ik hoorde nog wat gelach, maar meer ook niet. Ik reed rustig door totdat ik een harde knal hoorde. Ik keek om, zag de jongens naar me toe rennen. Ik stap van mijn fiets en vraag wat dat was. Ze antwoordden: "een vette croftybom man!" Toen zag ik waar het ding af was gegaan. Het bleek dat het ding een meter of 7 a 10 van mij was af gegaan. Toen brak mijn klomp. Wat ik met de jongens heb gedaan zal ik hier niet in detail gaan bespreken, maar ze hebben alledrie klappen gehad plus een hoop gescheld. Ik was zo kwaad dat ik naar huis ben gereden en helemaal ben vergeten ze aan te geven, hun naam te vragen of wat dan ook. Eenmaal thuis snel gekeken of ik geen loogspetters op me had, maar gelukkig had ik niets.

Ik kan jammerlijk deze jongens van een geschatte 13 tot 14 jaar niet meer aangeven of bij hun ouders melden omdat ik zelf ook niet bepaald onschuldig ben.

En dat was het verhaal van kwade Nitro en de croftyjochies. :angry::) :D

Link to comment

Aaah...

Gelukkig dat je geen loog op je hebt!!

Echt jonge, wat de jeugd van tegenwoordig doet!!!

!@#$%^ &^%$#@! Ik hoop echt dat ze dat NOOIT meer doen, helemaal niet waar mensen zijn.

Eigenlijk moeten die gasten gewoon zelf natronloog op hun armen hebben.
En dan gaan ze nog lachen ook , zo dom.

3 jongens van 13 tot 14 jaar...
Heb je ze in elkaar getrapt of alle drie een paar stoten gegeven??

Jurrrrr

Ps: weten je ouders het?? En wat zouden zij zeggen tegen Pa en Ma "Ja we hadden een croftybom bij uhn jonguh van 16(?) gegooid en toen kregen we klappuh."

Link to comment

Ze hebben het niet gegooit he, ik kwam aanfietsen en zag ze al wegrennen. Maarja, alle kinderen rennen wel eens. Ik ben dus gewoon een toevallig bijna-slachtoffer. Ik ga hier niet in detail zeggen wat ik heb gedaan, straks leg ik hier nog een bekentenis voor geweldpleging af.

En ik denk dat ik nogsteeds bij de ouders in het voordeel zou zijn, gezien het hun verdiende loon was. Maar volgens de wet ben ik ook strafbaar, en gezeik met de politie wil ik niet.

Link to comment
Ze hebben het niet gegooit he, ik kwam aanfietsen en zag ze al wegrennen.

Ja, maar ze doen het wel op een openbare plek waar je vraagt naar voorbijgangers.

Maar volgens de wet ben ik ook strafbaar, en gezeik met de politie wil ik niet.

Begrijpelijk, kan toch wel ongeveer bedenken wat er zoal gebeurt is...

"Hoe maak ik zo snel mogelijk een bom?"

Die krijg ik nou weer (bijna) niet (slechts 1x). :angry:
Terwijl toch best wat mensen weten, dat ik wel een 'bommûh zou kunnen maken...


Jurrrrr
Link to comment
En ik denk dat ik nogsteeds bij de ouders in het voordeel zou zijn, gezien het hun verdiende loon was.

Denk dat maar niet. Ik kan je uit ervaring vertellen dat wat de kindertjes ook uitvreten er ERG veel ouders zijn die toch altijd eerst het vertelde verhaal van het 'lieve' kindje geloven. "Want tegen mij liegt ie nooit" Yeah right!

Verder kan ik ook wel zeggen dat, mocht dit mij overkomen, er weinig ouders of politie aan te pas zal komen. Zal snel en zeer duidelijk geregeld zijn.
Gr33tZ
Link to comment
600 kilo vuurwerk in Haagse woning

Uitgegeven: 18 december 2006 10:27
Laatst gewijzigd: 18 december 2006 10:29

DEN HAAG - De politie heeft zondag zeshonderd kilo vuurwerk gevonden in een woning aan de Reggestraat in Den Haag. Een 20-jarige vrouw en een 29-jarige man die in de woning aanwezig waren, zijn aangehouden.
De politie sluit meer aanhoudingen niet uit, liet ze maandag weten. Ads_kid=0;Ads_bid=0;Ads_xl=0;Ads_yl=0;Ads_xp='';Ads_yp='';Ads_opt=0;Ads_wrd='';Ads_prf='';Ads_par='';Ads_cnturl='';Ads_sec=0;Ads_channels=''; document.write("<script type=\"text/javascript\" language=\"javascript\" src=\"http://as.nu.nl/dat/cjf/"+iframenr10+".js\">");

De agenten kwamen het vuurwerk op het spoor na een melding dat er iemand bedreigd werd in het pand. Behalve het vuurwerk nam de politie ook een gaspistool in beslag.



Als daar toch per ongeluk een brand was geweest :angry: En dat in een woonwijk.
Link to comment
Makers croftybommen vervolgd voor ontploffing

NIJMEGEN - De twee jongens van 14 en 15 jaar die vrijdag in Nijmegen een moeder en kind verwondden met een croftybom, worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing en openlijke geweldpleging. Dat liet de politie dinsdag weten.

Van de vijf jongeren die op dezelfde dag met een soortgelijke bom een ezel op een kinderboerderij in Dordrecht verwondden, zit nog een 14-jarige jongen vast. Ook zij worden vervolgd voor het veroorzaken van een ontploffing.


Volgens de politie in Gelderland staan op het veroorzaken van ontploffingen zonder dodelijk gevolg in het volwassenenrecht maximale straffen tot vijftien jaar.

Dagvaarding

De twee Nijmeegse jongens worden volgens de politie tevens vervolgd voor openlijke geweldpleging. De jongens hebben een dagvaarding gekregen, maar zitten sinds vrijdagavond niet meer vast. Wanneer zij voor de kinderrechter moeten komen is nog niet bekend.


(...) enz enz
Link to comment
Een portier heeft donderdag vuurwerk in de Tweede Kamer voorkomen. Een 18-jarige jongen had een zak illegaal vuurwerk meegenomen op zijn schoolreisje naar het parlement.

De jongen stond donderdag samen met zijn klasgenootjes uit Bergen voor de deur van de Kamer toen hij staande werd gehouden. Bij het doorzoeken van zijn tas bleek hij illegaal vuurwerk uit België bij zich te hebben. Daarop schakelde het beveiligingspersoneel de politie in, die de jongen meenam voor verhoor. Hij kon na het betalen van een boete alsnog een kijkje nemen in de Kamer.
Bron: www.nieuws.nl




Een 28-jarige man uit het Friese Wijnjewoude is donderdagavond opgepakt voor het bezit van enkele kilo's carbid en een zogenoemde spudgun, ook wel aardappelkanon. Het bezit van zo'n kanon, waarmee met grote kracht aardappels of sinaasappels worden afgevuurd, is verboden.

De politie doorzocht het huis van de man na meldingen dat hij met vuurwerk experimenteerde. Behalve het carbid en de spudgun werden in en rond de schuur restanten van rookbommen gevonden.

Een spudgun is een instrument waarmee stukken aardappel kunnen worden afgevuurd. In het Nederlands worden deze spudguns dan ook wel aardappelkanonnen of pieperschieters genoemd.
Bron: www.nieuws.nl
Link to comment

Ik begin ook steeds banger te worden om gepakt te worden :angry:.

Ik weet niet waarom.
, maar zolang ik mijn dingen maar niet in mijn buurt af steek, enzowiezo ver afgelegen denk ik dat je je pak kans kan minimaliseren.

Maar je weet niet of die agenten die de harde knal zo een paar 100m verder horen, snel richting jou komen boeken.

Daarom steek ik "bijna" nooit meerdere dingen af op een plek, fontijntjes en dergelijke natuurlijk wel...



Lttrz

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...