Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

Ja inderdaad. Het lijkt alleen wel of hij een beetje dichtbij staat. Waarschijnlijk heeft hij in ieder geval gehoorschade nu, maar dat was het wel waard denk ik zo.

Die special effects zijn ook best behoorlijk mooi. Als ik ooit een miljard op m'n rekening heb staan zal ik dat bedrijf eens bellen zo rond m'n verjaardag ;) .

Posted

Ik vraag me idd dan altijd af hoeveel zo'n show nou zou kosten? Misschien een leuke verassing voor als ik slaag ofzo? ;)

Ik heb geen flauw idee naar de kosten maar ik gok het rond de €10.000 ongeveer...

-B.

Posted
Klik. Zitten een paar bijzondere effecten tussen. Vooral de eerste (weet niet wat voor effect dat is) en de stutata shell (wordt gevuurd op 47 seconden, in het 2e filmpje is het de laatste shell) vind ik erg mooi.

Geniet ervan, welterusten ;)
Posted

En wie bedank je dan voor dat prachtige effect Seth?;)
In 1998 werd er bij "vuurwerk Scheveningen" ook een "Stututashell" als finale geschoten.

Mvg,
Keesiej

Posted (edited)

Ik zweer het, ik kijk niet gauw ergens van op, maar dit is een van de raarste dingen die ik ooit heb gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=Q16KpquGsIc

Ja ronald mcdonald is gek, link was op me forum gepost dacht deel het ff met jullie.

Sommige op mijn forum zouden dit gewoon draaien, dat is nog het raarste.

Lttrrzzz

Edited by Guest
Posted
Ik snap het even niet pepcore. Wat zou er moeten gebeuren als je dat filmpje kijkt?

Ik weet het ook niet, het is in ieder geval extreem raar. ;)
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...