Jump to content
PyroForum.nl

Domeinnaam


Recommended Posts

  • Root Admin

Binnenkort gaat GP op een eigen domeinnaam!

Ik wil naar een meer algemener karakter gaan werken (chemixtry.be / sciencemadness.org / roguesci.org die richting), ipv Gamekeeper Pyro.

De site moet onderwerpen als pyro/he/natuurkunde/scheikunde/techniek/duurzaamheid kunnen omvatten. Heeft iemand suggesties?

Dingen die eraan zitten te komen:
- eigen domein
- meer ruimte (8 gig!)
- upload dir bereikbaar met ftp
- hopelijk ook nieuw forum systeem (met zero tolerance beleid)
- FTP Site (zoiets als chemix.no-ip.info, maar dan sneller: 100Mbit verbinding!)

DEZE TOPIC IS BEDOELD VOOR HET GEVEN VAN SUGGESTIES VOOR EEN DOMEINNAAM, STRICT ON TOPIC BLIJVEN AUB

Link to comment
Hmmm... er zijn wel leuke namen te bedenken maar ze moeten ook nog eens beschikbaar zijn:
www.pyrolabs.nl is bijvoorbeeld beschikbaar, maar persoonlijk vind ik www.pyrotechniek.nl beter... :)
EDIT:
nog een:http://www.pyrocreations.nl/


als GK naar een wat algemener iets wil i.p.v. alleen maar pyro dan is www.pyrolabs.nl een mooie combinatie denk ik...
ook wat makkelijker op google te vinden dan members.pyroforum.nl/gamekeeper :wink:

Cold As Ice
Link to comment

gamekeepersmadsci.nl

Ik streef naar een algemener doel, daarbij horen ook moeilijke HE syntheses enzo ook, basisbegrippen zoals leren destilleren alle basic dingen,

Ik wil dan zeer zeker bijdragen aan mooie tutorials en filmmateriaal om er een leerzame site van te maken.

Link to comment

Ik vind dat er meer dan alleen Pyro en HE moet zijn. Bijvoorbeeld organische en anorganische syntheses, zoals Exhile al zei labvaardigheden, reagens afdeling en nog wat algemene dingen. Ik vind dat het niet zo uitgebereid hoeft te zijn als chemixtry, daar heb je nog biochemica e.d. dat vind ik overbodig. Dus zoals Exhile al zei, de iets algemenere dingen.

Wat wordt het trouwens? .nl, .com, .org, .net, er zijn zat mogelijkheden.

Ik zal nog even nadenken over een sitenaam.

Link to comment
www.gamekeeper.science.nl  dat vind ik wel toepasselijk.
maar je nickname zit er wel in, maar weet wel gelijk dat deze sites bij elkaar horen.

ja maar dan moet je dat dus aanvragen bij de eigenaars van science.nl
Link to comment
ja maar dan moet je dat dus aanvragen bij de eigenaars van science.nl


nee, 't is namelijk geen sub-domein van www.science.nl maar gewoon een zelfstandig domein.
(anders zou er geen "www" voor staan)

Maar ja: er staat nog steeds "Gamekeeper" in, en dat was volgens mij niet de bedoeling...
Link to comment

@ SP hierboven

Daar zitten zeker een aantal goede kandidaten tussen imo. Ik sluit me verder geheel bij exhile aan, ik hoop ook dat de site zowel moeilijke (syntheses etc) als basis (neerslag etc.) dingen gaat behandelen (en dan niet alleen van pyro, maar ook van de gewone scheikunde). Verder vind ik wel dat een naam met pyro idd zeer misleidend is, omdat k3wls dan meteen denken aan grote vlammen en pijp/croftybommen. Ik zou persoonlijk gaan voor iets met 'science' erin, omdat zowel pyro, als HE, als scheikunde natuurlijk alles met 'science' te maken heeft.

@ GK (algemene vraag)

Wordt de indeling etc. van het forum ook anders of blijft dat hetzelfde? (IMHO zou ik het zo laten...)

Link to comment

Ik vind dit een zeer goed initiatief :!:

Ik sluit me volledig aan bij exhile & NG , maar ik hoop toch dat dit forum
(zeker in het HE gedeelte) enkel een selecte groep blijft zoals hij nu is.

Ik ben zeker voorstander voor algemener te gaan zoals organische, anorganische basis chemie, Moeilijke synthese, ect...

De domein naam zelf maakt zoveel niet uit denk ik, het is vooral de naam die van belang is.



Groeten,

Link to comment

Eerlijk gezegd vind ik iets als hobby-science.com of zo erg toepasselijk.
Die bestaat ook nog niet

PS: GK, heb je op het moment problemen met de server of zo?
Edit: nee ik zie het al, alle PHPBB fora in mijn favo lijst hebben problemen.
(dit ging ff over het feit dat ik telkens plaatjes ed mis op de pagina's)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...