Jump to content
PyroForum.nl

Welke school??


Wat doe je (of ga je doen)?  

53 members have voted

  1. 1.

    • VMBO
      5
    • HAVO
      8
    • VWO
      24
    • MBO
      5
    • HBO
      3
    • Universiteit
      3
    • Wat nou school? Ik werk!
      5


Recommended Posts

Nu er ook al een poll bestaat over waar je woont of hoe oud je bent dacht ik: laten we de poll/het topic 'welke school' maar aan dat lijstje toevoegen!


Ik zit nu nog op de basisschool :oops: , de DSV in Delft, maar volgend jaar zit ik in de 1e van het 'Grotius' Twee Talig Onderwijs VWO.
en jullie?

[Edit door Tyneman] Even de opties MBO, HBO, Universiteit en werken toegevoegd. [/Edit]

Link to comment
Ik zit in 3e klas atheneum. Ik heb eerst gymnasium gedaan... raad ik je af als je niet zo goed bent in talen :roll:


Bij mij hetzelfde, 3 atheneum en in de eerste gymnasium gedaan maar al die talen zocht ik ook niet... Volgend jaar Natuur en Techniek :D
Link to comment

Ik doe op het moment 3 HAVO, hierna wil ik naar het HBO (Avance Breda)
In mijn scheikundeboek van school (Chemie Overal 3HV) staat een stukje over chemische technologie.
Hierin wil ik me in de toekomst gaan verdiepen.
Iemand ervaring met deze beroepen?

Link to comment
hu? bij jullie nederlanders zit het allemaal anders in elkaar. wel ik zit in het 4de aso :D Wat dat is tussen die lijst weet ik niet .


van laag naar hoog: (VMBO is laagst, VWO hoogst voor de middelbare)
VMBO (vroeger MAVO)
HAVO
VWO

Na VWO kan je gaan studeren op een universiteit.
HBO is Hoger Beroeps Onderwijs, volgends mij voor na de HAVO.
MBO is Middelbaar Beroeps Onderwijs
Link to comment
Ik zit in 3e klas atheneum. Ik heb eerst gymnasium gedaan... raad ik je af als je niet zo goed bent in talen :roll:

ik heb precies hetzelfde gedaan.. (ja.. een 4 voor frans en een 5 voor duits.. dan is het niet slim om door te gaan met gymnasium + ik heb nu drie uur scheikunde, en ik sta daar nu een hele mooie 9,6 voor)

En bij mij op school moet je in de vierde eerst kiezen tussen N-stream en M-stream (natuur en maatschappij..) en in de vijfde pas tussen de 4 profielen. Het is ook nogal logisch dat ik met de bovengenoemde cijfens de N kant op ga.. :D
Link to comment
  • 1 month later...

Ik zit in 4 gymnasium. Ik doe profiel N&G en in het vrij deel heb ik Grieks en Latijn. Dat is bloody veel werk en daar ben ik ook niet helemaal tevreden over. Ik denk erover om mijn profiel keuze te herzien. Dus een klassieke taal laten vallen en scheikunde 1,2 kiezen.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...