Jump to content
PyroForum.nl

Hoe vaak?

domino

Recommended Posts

• Root Admin
Posted

Jezus wat een vraag, 'hoe vaak doe jij aan pyrotechniek?" -> "hoe vaak doe jij aan sex?"

Op dit moment doe ik rustig aan, helaas, moet veel voor school doen etc.

Posted
'hoe vaak doe jij aan pyrotechniek?" -> "hoe vaak doe jij aan sex?"

Ik denk er bijna heel de tijd aan, dag in dag uit, en als ik tijd heb, dan doe ik het ook echt. Al dan niet alleen. :)

Ik bedoel pyro he, niet sex^^ :)
Posted
hoe vaak doen jullie aan Pyrotechniek?

Jah, dat is inderdaad een beetje een "verdachte vraag" , in ieder geval ben ik de laatste 3 a 4 maanden bijna elke dag "bezig" (met Pyrotechniek) zowel praktisch als theoretisch.
Posted

Ik denk er bijna heel de tijd aan, dag in dag uit, en als ik tijd heb, dan doe ik het ook echt. Al dan niet alleen. :)

Ik bedoel pyro he, niet sex^^ :)

Ik ook, maar dan wel de sex :mrgreen: (en dat zeker niet alleen).

Nee effe serieus, momenteel eigenlijk heel weinig. Laatste jaar van het VWO vraagt gewoon ontzettend veel tijd en ik heb ook nog andere hobby's behalve scheikunde. Wel volg ik altijd alle topics e.d., want het blijft gewoon leuke om steeds weer nieuwe dingen te leren.
Posted

dat geldt voor mij ook, vooral met(en door) die tentamenweken, dan is het voor de tentamenweek bijna geen pyro e.d. maar daarna wel weer redelijk veel want dan heb ik opeens weer helemaal niets te doen.

Posted

Ik eigelijk extreem weinig voor het moment met de studies en zo. En als ik dan eens tijd heb en iets wil doen wil ik vaak iets proberen dat ik nog nooit gedaan heb of nieuwe dingen testen en dan is het vaak wachten op chems...

Maar in mijn glazen bol zie ik weer een periode vol activiteit aankomen :)

Posted

Zeer onregelmatig.. ligt helemaal aan hoeveel tijd ik over heb op mn werk.
net voorlichtingen gehad, dat is altijd een erg goede gelegenheid.
Heb nu nog een paar kleine HE projectjes op stapel, en dan is het weer examen tijd.
Theorie ben ik wel bijna elke dag mee bezig, blijft leuk om nieuwe manieren / recepten te lezen :)
Gr33tZ

Posted

1-3 keer per week maar ik word gelimiteerd door mijn huis werk en ouders ....:) maar denk er ook dag in dag uit aan.. geweldige kunst.

bij scheikunde mogen we nu gelukkig wel 2 kleuren compo's maken en een rookbom die met salmiak zout. :)

Posted
Jezus wat een vraag, 'hoe vaak doe jij aan pyrotechniek?" -> "hoe vaak doe jij aan sex?"

Op dit moment doe ik rustig aan, helaas, moet veel voor school doen etc.

dat staat er al dude, hij doet op het moment rustig aan
Posted

Ik ben dagelijk allicht een uur of 2-3bezig me het lezen van internet/boeken (zit met mooi oud frans exemplaartje van men bompa, uit de tijd da chemie wetenschap/kennis was, en geen algemeen gevaar)
en rest van men tijd laat ons zeggen een 3-4 uren dat ik in het algemeen bezig ben met Chemie practisch.
Waarin wel pyro+gewone chemie+HE'S/LE'S+ inrichting/maken van werk en opberg ruimte.

elke dag redlijk actief :) is wel makkelijk als je thuis studie doet en dus 6 maand de tijd hebt voor je vakken te kennen. Als je beetje doorwerk heb je zo een 4 maand voor je hobby :)

GREEETZZZ

Posted

4-5 keer per week praktijk en de rest elke avond theorie leren en lezen,

En dan 2x per maand mijn lab opruimen(Al poeder en C zijn een mess)
En bezig met isolatie en leidingen en pompbakken enzo.

Posted

Ik ben niet echt veel bezig, zeg maar gerust, niet. Ik heb het een beetje druk met school, en ik maak niet echt meer dan KAS- Suiker rookbommen. Al dat andere komt nog wel. Eerst ervoor zorgen dat ik dit jaar over ga.

Posted

Laatste tijd doe ik niet zo veel meer, omdat ik geen chemicalien kan bestellen(kheb wel bronnen, maar ouders he..) kan ik ook niet zo veel maken... Ik moet nog een starmine van 13 lichtkogels afsteke en kheb 3 rookbommen gemaakt voor bij wedstrijden van Gemert(kheb fanatiek supporter). Verder heb ik nog wel genoeg KAS om nog meer rookbommen te maken, en ik heb laatst een paar hulzen gemaakt waarvan ik binnnenkort wel een foto maak en hierop zet.

Posted

*** zegt mij genoeg :wink: hehe
Binnekort heb ik een bank rekening via internet, dan kan ik alles via internet betalen en dag voor mijn deur laten bezorgen. Dit ga ik waarschijnlijk doen met de wat simpelere/goedkopere chemicalien.

• 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...