Jump to content
PyroForum.nl

Hoe vaak?


domino

Recommended Posts



Ik denk er bijna heel de tijd aan, dag in dag uit, en als ik tijd heb, dan doe ik het ook echt. Al dan niet alleen. :)

Ik bedoel pyro he, niet sex^^ :)


Ik ook, maar dan wel de sex :mrgreen: (en dat zeker niet alleen).

Nee effe serieus, momenteel eigenlijk heel weinig. Laatste jaar van het VWO vraagt gewoon ontzettend veel tijd en ik heb ook nog andere hobby's behalve scheikunde. Wel volg ik altijd alle topics e.d., want het blijft gewoon leuke om steeds weer nieuwe dingen te leren.
Link to comment

Ik eigelijk extreem weinig voor het moment met de studies en zo. En als ik dan eens tijd heb en iets wil doen wil ik vaak iets proberen dat ik nog nooit gedaan heb of nieuwe dingen testen en dan is het vaak wachten op chems...

Maar in mijn glazen bol zie ik weer een periode vol activiteit aankomen :)

Link to comment

Zeer onregelmatig.. ligt helemaal aan hoeveel tijd ik over heb op mn werk.
net voorlichtingen gehad, dat is altijd een erg goede gelegenheid.
Heb nu nog een paar kleine HE projectjes op stapel, en dan is het weer examen tijd.
Theorie ben ik wel bijna elke dag mee bezig, blijft leuk om nieuwe manieren / recepten te lezen :)
Gr33tZ

Link to comment

Ik ben dagelijk allicht een uur of 2-3bezig me het lezen van internet/boeken (zit met mooi oud frans exemplaartje van men bompa, uit de tijd da chemie wetenschap/kennis was, en geen algemeen gevaar)
en rest van men tijd laat ons zeggen een 3-4 uren dat ik in het algemeen bezig ben met Chemie practisch.
Waarin wel pyro+gewone chemie+HE'S/LE'S+ inrichting/maken van werk en opberg ruimte.


elke dag redlijk actief :) is wel makkelijk als je thuis studie doet en dus 6 maand de tijd hebt voor je vakken te kennen. Als je beetje doorwerk heb je zo een 4 maand voor je hobby :)

GREEETZZZ

Link to comment

Laatste tijd doe ik niet zo veel meer, omdat ik geen chemicalien kan bestellen(kheb wel bronnen, maar ouders he..) kan ik ook niet zo veel maken... Ik moet nog een starmine van 13 lichtkogels afsteke en kheb 3 rookbommen gemaakt voor bij wedstrijden van Gemert(kheb fanatiek supporter). Verder heb ik nog wel genoeg KAS om nog meer rookbommen te maken, en ik heb laatst een paar hulzen gemaakt waarvan ik binnnenkort wel een foto maak en hierop zet.

Link to comment
  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...