Jump to content
PyroForum.nl

Hoe vaak?


domino

Recommended Posts

tot voorheen elk weekend, maar mn ouders hebben een paar weken geleden lucifers, aanstekers, suiker, sterretjes en stikstofmest op mijn kamer gevonden, en ze flipten helemaal :? kortom, laatste tijd kalm aan, en heel rustig. maar dat gaat in de vakantie wel weer meer worden denk ik. :lol:

Link to comment
tot voorheen elk weekend, maar mn ouders hebben een paar weken geleden lucifers, aanstekers, suiker, sterretjes en stikstofmest op mijn kamer gevonden, en ze flipten helemaal :?  kortom, laatste tijd kalm aan, en heel rustig. maar dat gaat in de vakantie wel weer meer worden denk ik.  :lol:



Dat vindt ik soms echt irritant, dan denk ik wat hebben mijn ouders op mijn kamer te zoeken. En dan denk ik steeds: "Ga van mijn kamer af en maak die la nou niet open".
Link to comment

lol, familie helpt daarin, ze zeggen dan wel soms , ben je daar nu weer bezig?, maar ze helpen me wel zoeken achter materiaal!!! ze hebben zelfs al eens papier doordrenkt met ammoniumnitraat in de oven gelegd om het te drogen!!! Geschifte ouders??? Kdenk het , maar vindt het helemaal niet erg :lol:

Link to comment

Zoeken naar ingredienten kost voor mij het meeste tijd, voor 1 ingredient zit ik soms een maand te zoeken, het bouwen is voor mij zo gedaan, mits mijn ouders weg zijn ofcourse. Ben altijd wel bezig met ingredienten te zoeken, iets nieuws bouwen gebeurd bij mij 1 keer in de maand-2maanden, verder bouw ik minstens 2 keer in de maand een klein knalletje.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...