Jump to content
PyroForum.nl

ik ben keve

keve

Recommended Posts

Posted

Ik vond vuurwerk van jongs af aan altijd al leuk. Mij lijkt het daarom erg leuk om zelf dingen te kunnen

fabriceren. Ik heb mezelf eerst beziggehouden met KN03/suiker rookbommen, maar ik wil me er nu verder in gaan verdiepen.

Ik heb al enkele chemicaliën zoals KN03 en zwavel. Ik hoop dat ik wat van jullie kan leren en misschien jullie ook wat van mij. ( ook al denk ik dat niet :)..)

Posted

Welkom op het forum !

Het lijkt misschien niet veel van chemicaliën, maar haal er een zak houtskool bij en je kan beginnen experimenteren ^_^.

Posted (edited)

bedankt,

Ik heb even gezocht op internet en kwam daar verschillende soorten houtskool tegen, maakt het veel

verschil welke houtskool ik neem? EDIT: en welke raad jij aan.

Edited by keve
Posted

Keve. Welkom op het forum. Voor dat je allerlei vragen gaat stellen........ Ga eerst eens de diverse onderwerpen door. Hier vind je van alles aan informatie over buskruit, bp, tigertail, meal, greenpowder, pulverone. Zo maar even wat zoek termen. Je kan helemaal niet zeggen wat voor C je het beste kan gebruiken. Elke C heeft zo zijn eigenschappen en uitwerking.

Zoek en gij zult vinden. Succes en lees je suf.

Posted

Rocketier heeft helemaal gelijk, er is helaas geen soort wonder houtskool die het allemaal kan. Ik haal de zachte stukken houtskool uit BBQ en voor mij werkt dat prima, maar voor jou kan dat helemaal anders zijn.

Er zijn al veel topics waar hier over wordt gepraat, lees deze eens !

• Create New...