Jump to content
PyroForum.nl

McM

Recommended Posts

Beste lezer,

Mijn naam is Max, echter zullen jullie mij vinden onder de naam McM. Op dit moment ben ik nog 21, maar dat zal snel gaan veranderen..

Al sinds ik mij kan herinneren ben ik actief in de wereld van het vuurwerk. Het begon met het afsteken met mijn vader en het meenemen van vuurwerk naar de basisschool tot het uitgeven van een maandsalaris in de laatste maand van het jaar.

Echter heeft het zelf samenstellen van vuurwerk en het mengen van chemicaliën mij altijd geprikkeld! De vader van mijn opa heeft altijd zelf vuurwerk gemaakt. Helaas heb ik deze hobby nooit van hem kunnen leren.

Ja, ik ben hier zeker om te leren van jullie, ik ben op de hoogte van de gevaren die de pyrotechniek met zich meebrengt en nee, meneer agent, ik zal het niet zelf namaken.

Tot op het forum!

Groet, McM

Link to comment
On 1/13/2021 at 9:24 PM, Tim5 said:

Hey welkom ! Beetje een dooie boel hier, maar wel veel informatie ! Jeej.

Dankje! De informatie is inderdaad het belangrijkste deel voor mij. Natuurlijk hoop ik wel op reactie(s) op eventuele vragen.

 

On 1/13/2021 at 9:24 PM, Tim5 said:

Weet je ook wat je overgrootvader maakte ? 

Jazeker! Ik weet dat hij alle soorten en maten fonteinen, kleinere (flash)knallers en de wat kleinere shells, voor zover ik weet tot 3", maakte.

Zelf ben ik niet zo geïnteresseerd in de knallers, omdat je die letterlijk overal kan krijgen en het volgens mij niet erg ingewikkeld is, maar de sier heeft me goed te pakken.. Ik ben erg geïnteresseerd in hoe vuurwerk doet wat het doet, snap je?

Link to comment
×
×
  • Create New...