Jump to content
PyroForum.nl

pyro-parts.com


Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Bedankt voor het meedenken.

Verder wil ik je laten weten dat de klanten die deze materialen gebruiken bekwaam dienen te zijn en van de gevaren van professioneel vuurwerk op de hoogte zijn. Ik kan niet voor mijn klanten bepalen wat ze met de bij mij aangeschafte producten doen, maar een professional gebruikt een mortier maar 1 keer in een show. De mortier heeft dan 'weinig' te lijden en wordt in een set-up gebruikt die ver genoeg van het publiek staat.

Uiteraard zullen wij indien een particulier een van onze producten koopt ook adviseren hoe dit gebruikt dient te worden.

Dit klinkt als 'ik wil mijn vingers niet branden en mij draait het alleen om geld', maar vergeet niet dat diegene die dit soort materiaal koopt zelf verantwoordelijk is waar hij mee omgaat. Dit geldt voor profs, maar ook voor amateurs. Als de aluminium mortier gebruikt word volgens de algemeen bekende manier (welke eigenlijk geld voor elke mortier) kan deze mortier lang meegaan.
Overigens is het altijd beter om je mortieren in te graven, zodat je de grond als een buffer gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Emiel Smits

Link to comment

Het was ook niet negatief bedoeld , gelukkig vat je het goed op. Natuurlijk weten de meesten wel wat ze doen maar ik duid meer op de snelle shell kopers vlak voor oud en nieuw die via een vuurwerkforum buizen zoeken en dan bij jou of een andere shop belanden.

Zo ken ik al veel ongelukken met stalen mortieren die kapot knallen en van alles door de scherven doorboren. En dat gebeurt niet eens door de lift maar omdat ze de shell er vekeerd in stoppen :(

Misschien een idee om een duidelijke handleiding op 1 a4tje erbij te doen. Als je eenmaal een goede handleiding hebt print je die 50 keer uit en kun je die er simpel bij doen bij elke bestelling ;) Als je de handleiding op de buizen plakt weet je zeker dat het gelezen word. Zo niet dan heb je toch alles gedaan wat betreft de veiligheid.

En natuurlijk moet je ook geld verdienen haha lijkt me logisch. Of je hebt zoveel geld dat je het als tijdsverdrijf bij doet.

Link to comment
  • 1 month later...

Beste vuurwerkliefhebbers,

Bij deze wil ik ook jullie onze nieuwe aanbiedingen onder de aandacht brengen.
Het gaat om de volgende aanbiedingen:

10% op alle kartonnen kokers code:1f62e1b8 (geldig tot en met 30-06-2012)
15% op alle chemicalien code:1f62e1c3 (geldig tot en met 30-06-2012)

Je kan deze code invoeren op de site bij het maken van je bestelling.
Hopelijk zien we u snel weer terug op onze site.
Met vriendelijke groet,

Emiel Smits
pyroparts.com

Link to comment
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

:blink: Kegel fonteinen hemis,meen je dat.????

Dit is nieuw voor mij,had ik nog nooit van gehoord.

Zijn er plaatjes van. :unsure:
Indien geen grap weer wat geleerd.


Ja dat meen ik.
Ik doel op een (extra verstevigde) Paper Cone.
Je weet wel een Kegel fountain hulls/Hemi.
Kan zo gouw geen afbeelding vinden op google, maar ze bestaan hoor. ;)
Hier een afbeelding met ongeveer het zelfde idee.
Edited by kno3
Link to comment

klopt je hebt ongeveer om de 2 cm wel een andere rammer nodig.
Maar met een Creative geest kun je het wel oplossen denk ik.
Ik zelf dacht aan een buis met daar omheen ringen van groot na klein die je kan bevestigen.
Maar eerst afwachten of de Paper Cone's wel echt in de webshop komen.
Ik hoop ut! want zelf maken is een tijdrovend en vervelend klusje. (dat vind ik)

Link to comment
  • 11 months later...

Jammer, deze winkel verkoopt niet meer aan particulieren door vernieuwde regelgeving. Ik heb hier nog niks over kunnen vinden, iemand die het mij kan PM'en?

Weer een shop minder (in NL dan).

Link to comment

Heb ut idee dat ze zo de pyrothechniek uit Nederland willen verbannen.
Echter hebben ze het niet door dat ze zo alles in de illegaliteit dieuwen.
Erg jammer.
Ook voor de verkoper van deze site natuurlijk.
Heb je wat opgebouwd kun je het niet meer voortzetten vanwege nieuwe regels.
Eerst PS en nu Pyroparts.
Jammer maar helaas.

Link to comment

×
×
  • Create New...