Jump to content
PyroForum.nl

Pyro-stuff.com


ener

Recommended Posts

De stelling; meer vertrouwen hebben in HDPE dan in glasvezel is uit de lucht gegrepen. Alle professionele bedrijven in Nederland sowieso schieten met glasvezel buizen. Andere landen die wat meer budget hebben kiezen voor aluminium of die weer wat minder budget hebben voor staal.

Als je goede lengtes hdpe kan krijgen met de goede diameter, en je maakt zelf eindstoppen, dan kan je wel goedkoper uit zijn dan met glasvezel.

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik vroeg me eigenlijk af of er ook weer eens bentoniet klei in jullie webshop komt, ik had dit namelijk een hele poos geleden besteld, en heb dit dan ook constant gebruikt en nu wil ik niet meer terug naar kattengrind kan je wel begrijpen. :huh:
Heb gisteren trouwens ook weer een bestelling van jullie ontvangen, altijd zo lekker netjes, ik was trouwens ook verbaasd over de kwaliteit van de keramische media! ;)

-Victor

p.s. ik hoop trouwens niet dat ik hiermee een 'oude' post bump. :)

Link to comment
Ik vroeg me eigenlijk af of er ook weer eens bentoniet klei in jullie webshop komt, ik had dit namelijk een hele poos geleden besteld, en heb dit dan ook constant gebruikt en nu wil ik niet meer terug naar kattengrind kan je wel begrijpen. :huh:
Heb gisteren trouwens ook weer een bestelling van jullie ontvangen, altijd zo lekker netjes, ik was trouwens ook verbaasd over de kwaliteit van de keramische media! ;)

-Victor

p.s. ik hoop trouwens niet dat ik hiermee een 'oude' post bump. :)


Ja het is alweer enige tijd geleden besteld, ik hoop dat het er binnen nu en 2 weken is.



De kaliumbenzoaat, parlon en pine is overigens weer op voorraad.
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Dat is dus het probleem heb dus net niet genoeg geld voor die 100 stokken ;)
Dus daarom vroeg ik me af of het niet 40 stokken konden worden

Mvg Bas


Wil je een coreburner toolset of een endburner toolset? Ga je de gehele huls gebruiken of is er misschien een mogelijkheid om die door de helft te doen , ze zijn 19 cm lang dus ik denk van niet. Bij 14 mm kan je er makkelijk 3 motoren per buis maken misschien een idee om die dan te kopen en een 14 mm toolset/rammer.
Dan heb je wat kleinere motoren maar goed ik til met mijn 14 mm coreburner een +- 160 gram header. Zoiezo een 3 inch kun je ermee omhoog krijgen.
Ik kan je wel een tekening geven met alle afmetingen , soort sas enzv via de pm. Edited by Geertwilniks
Link to comment

Ik maak uit die kokers meestal twee pijlen. Dat zijn al 80 stokken in gebruik.
Dan hou je er nog 20 over om gekke spelletjes mee te doen. (Na hoeveel tikken tegen mijn broertjes aars breekt hij, dat soort testjes)

Dus dat word sparen sparen sparen......

Zo als ik all zij,
Heeft ener voor mij 40 stokken gedaan voor een keer.
Dus ik heb het all bestelt, so i am really happy right now

Maar dan vind ik het ook wel weer jammer want er zijn best een paar kinderen die ik tikken wil geven met een stok voor wetenschap !

Mvg Bas Edited by Baazis
Link to comment

×
×
  • Create New...