Jump to content
PyroForum.nl

pyro.clanslayers.com


Mr.Paplu

Recommended Posts

pyro.clanslayers.com

Link: http://pyro.clanslayers.com/

Een goedenmiddag,
Vandaag heb ik een subdomein aangemaakt op mijn site. Hier zal ik morgen al leanders PDF bestanden opzetten. Leander neemt morgen een USB-stick mee naar school met de bestanden. Om hierin te komen heb je de gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. De gebruikersnaam is tutorial en het wachtwoord is ook tutorial. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment

Een erg goed initiatief heren!

Alleen jammer dat je het gepost hebt terwijl er nog niets staat. :P
Het enige wat ik kon zien was:

Index of /

* Parent Directory
* .htaccess
* .htpasswd
* _vti_bin
* _vti_cnf
* _vti_pvt
* _vti_txt


Hopelijk is er snel veel moois te vinden.
Gr33tZ
Link to comment

Ja, en ik geloof dat hackers altijd op zoek zijn naar: .htacces en .htpasswd (dit is geen grapje) , maar dat weet ik allemaal niet precies.

Jurrrrr

PS: Ik vind het verder allemaal wel goed idee hoor!
@ Tyneman: Had jij niet ook zo'n FTP-server met allemaal PDFjes !?

Link to comment

Vandaag heb ik op school leander nauwelijks gesproken en ik heb er niet aan gedacht om hem die usb stick te vragen. Ik zal vanmiddag als ik thuiskom mijn eigen pdf bestanden er alvast opzetten. Sorry voor het ongemak. :P

Gr.

Mr.Paplu

[edit] Hij is nu aan het uploaden. Veel plezier ermee. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Leanders pdf bestanden komen later nog.

[edit2] Hij is klaar.

Link to comment

Ik kan overigens ook voor mensen ftp-accounts aanmaken, zodat jullie ook kunnen uploaden. Dus als sommige mensen hier een ftp-account willen, stuur me maar een PM. Dan maak ik ook even een map per gebruiker met account aan. Maar wel alleen voor pdf-jes.

Gr.

Mr.Paplu

[edit] Mijn computer ligt trouwens in de prak dus ik kan niet meer bij mijn bestanden. Heb de voeding opgeblazen. Maar er is altijd nog de computer van mijn broertje en mijn zusjes, dus ik kan gelukkig nog wel op GK. :P

Link to comment

Sorry voor de vertraging, er hadden inderdaad eerst bestanden op moeten staan, voordat de link gegeven werd. Mijn internet ligt er momenteel af, daar word aan gewerkt.

Ik wil iedereen van harte opdringen om mee te werken, en zo veel mogelijk kennis te verzamelen. Misschien moeten we ook goed gaan nadenken over een onderverdeling, in bijvoorbeelt ''LE"' en "HE", om een beetje overzicht te bewaren.

Ik heb weinig interesse in deze internetzaken, maar paplu beheert de site en weet er alles van af, dus voor vragen en de beloofde accounts naar hem wenden aub.

Link to comment

Oke... Ik heb het denk ik een beetje verkeerd uitgelegd.

Als je gewoon naar de pagina gaat in je internet explore/firefox, dan moet je tutorial - tutorial gebruiken. Dan kun je alleen lezen.

Wil je uploaden, dan moet je een ftp-programma'tje hebben. Om in te loggen gebruik je deze gegevens:

host: ftp.clanslayers.com
naam: pyro#clanslayers.com
wachtwoord: database

Ik weet namelijk niet hoe ik de server zo kan maken dat je in de ftp zit als je de pagina opent. Misschien iemand die dit weet?

Gr.

Mr.Paplu

[edit] Ik zal trouwens even beginnen met die onderverdeling.

Link to comment
Ja, en ik geloof dat hackers altijd op zoek zijn naar: .htacces en .htpasswd (dit is geen grapje) , maar dat weet ik allemaal niet precies.

Jurrrrr

PS: Ik vind het verder allemaal wel goed idee hoor!
@ Tyneman: Had jij niet ook zo'n FTP-server met allemaal PDFjes !?

Inderdaad, normaal gesproken staan die altijd op hidden, in de .htacces kun je alle properties van Apache voor de directory (en alles wat er in staat) waar de .htaccess instaat wijzigen, maar zolang je de .htaccess niet kan wijzigen is er geen probleem.
Link to comment

Ik heb een voeding gekocht voor me computer dus ik ga vanavond even de boel sorteren. Maar eerst moet ik voor school bezig. Morgen een ANW presentatie.

Gr.

Mr.Paplu

PS. Lekker weertje he? Ons zwembad is kapot, het dak van de texaco lag open, het dak van de super de boer ligt open, bij me werk lekt het als een gieter op zolder. Kortom. Computeren. :(

Link to comment

Ik heb ook maar een gedeeltetje van mijn pdf'jes geupload :P , maar sommige zijn mss niet op zijn plaats daar, als je het er niet mee eens bent dat ze er staan, verwijder ze dan maar.... :P

Ik heb tevens niet echt kunnen kijken of sommige er al stonden, maarja als ze er al staan moet je ze ook maar verwijderen... ;)

Ik heb er nog wel meer, maar die komen nog wel een keer ;)

EDIT:oh tyneman, volgens mij heb jij al een beetje van die shit al geupload die ik je gestuurd had, ik heb perongeluk al een gedeelte geupload. :(

(ik heb ff geprobeerd te verwijderen wat dubbel stond)

Heb je trouwens NBK 2000 nog, die zou ik graag ff willen downen, stond wel op je ouwe ftp...

Lttrz

Link to comment

Ik heb gisternacht nog even een beetje alles geordend, zal als ik tijd heb even kijken naar dubbele files.

@ Leander:

Heb je dat NBK 2000 naar mijn mail gestuurd? ([email protected]) Ik zie het er namelijk niet bijstaan. Kan zijn dat outlook hier niet goed werkt want ik zit bij mijn broer. Ik zal thuis nog wel een keer kijken. Als hij er is zet ik het er wel op.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik kreeg de melding dat het bestand beschadigd is en niet geopend kan worden. Misschien een foutje in de gegevensoverdracht?
Let erop dat je ftp-client in binary mode staat als je bestanden verzend/download die niet uit alleen ANSI tekst bestaan.

Is het trouwens niet een idee om ook een mapje voor 'Overig' te maken? Ik heb nu Davis en een of andere encyclopedie onder HE gezet, omdat het daar vooral over gaat, maar dat is niet helemaal netjes vind ik.

Link to comment

Inderdaad, die foutmelding kreeg ik dus ook. Ik heb dus een ftp programma, leechftp, en die logt na zoveel tijd uit. Als dat programma uitlogt terwijl ik aan het uploaden ben zegt ie dat het bestand beschadigd is. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit het probleem is en dat ik dus gewoon een beter ftp programma moet hebben.

Ik zal binnenkort als ik tijd heb even een overig mapje maken. Dan zet ik dat Davis en die encyclopedie er ook wel even in.

Gr.

Mr.Paplu

Link to comment
×
×
  • Create New...