Jump to content
PyroForum.nl

Wat voor een browser gebruik jij?


AeGis

wat voor een browser gebruik jij?  

44 members have voted

  1. 1.

    • FireFox
      15
    • Internet Explorer
      27
    • Opera
      2
    • Netscape
      0
    • anders, namelijk...
      0


Recommended Posts

Dit leek mij wel een leuk topic, wat voor een browser gebruik je?

Ikzelf gebruik momenteel opera, naar mijn mening de beste browser van het moment. Hiervoor gebruikte ik Firefox, en in een donker verleden gebruikte ik het slechtste internet product ooit: Internet Explorer.


Aegis

Link to comment
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Firefox, het is veelbeter ivm popups. Ik ben nu zo lam als het maar kan, en ik verbeter de fouten morgen wel. Voordat/als ik de volgende fora ga spammen, zal ik alvast mijn excuus aanbieden als ik deze spam.

[edit] Sorry, ik had behoorlijk veel gezopen, en ik kon het niet laten om een bericht te schrijven. Mijn typkwaliteit ging behoorlijk achteruit, daarom heb ik het nu even verbetert.[/edit]

Link to comment
Firefox, het is veelbeter ivm popups. Ik benm nu ao lam als jet maar kan, en ik vetberter de fouten morgen wel. voredat ik de volgende fora ga spammen, zal ik alvast ziijn excuus aanbieden als ik dee spam.

Pfff, beetje moe?

Ikzelf gebruik ook FireFox, ik vind ook de addons erg handig, je hebt zelfs addons voor games die info uploaden naar databases voor clans.
Link to comment

Ja, maar ik neem an dat je ook wel andere dingen doet dan op het forum rond te neuzen. En als je dan niet continue wordt lastiggevallen door popups en spyware, of dat er handige gadgets zijn is dat wel zo handig. En daarom posten mensen hier hun ervaringen.
Misschien is dit topic ook wel geopend omdat er momenteel geen ene reet op het forum gebeurt. Gisteravond werd er bijna niet gepost, en deze ochtend ook al niet.

Link to comment

Hmmmmm... Forum te saai... hoe zou dat komen??
Met dit weer ga ik ok vanmiddag lekker festivalletje doen en biertjes drinken. :D Niet me opsluiten in mn labje.
Het is volop lang licht, dus moet toch tot laat wachten om iets leuks af te steken. En tegen die tijd ben ik dronken en is het niet verantwoord meer.

Maar mensen die zich toch zitten te vervelen wil ik graag uitnodigen zich op pyro te storten en ons wat mooie creaties te laten zien. :(

Gr33tZ

Link to comment

Gaan jullie nou gewoon is lekker genieten van het weer.

Ik ging vanochtend carbid schieten met een vriend alleen de melk bus was een beetje zwaar op de fiets dus ik pleurde tegen een nieuwe auto (die geparkeerd stond) aan. flinke deuken en krassen op die auto op verschillende platen van de auto en een zere pols :( .
Lang leve de verzekering :D .

Link to comment

Firefox heerst de wereld!
Heel handig aan Firefox zijn de 'tabs' is geloof ik ongeveer
hetzelfde idee als het toverstokje van Opera. Ik ben eigenlijk
noodgedwongen Firefox gaan gebreuken omdat Iexplorer moeilijk ging
doen, bevalt me priema. Het enige nadeel is dat ik nog niet de 'temp-files'
kan vinden in Firefox en geen flash spelletjes meer kan hacken :shock: :(.
Ik vroeger heel even Opera gehad maar daar was ik niet zo van
onder de indruk.


Het forum heeft niet zo veel actieve members (30 gok ik?), kan gebeuren.
Er is ook nog een Gamekeeper TS server...

Link to comment

Voordelen opera:
Geen spyware meer, geloof me, IE is een ongelooflijk onveilig programma, ik vind het schandalig dat zoiets bestaat.
Werken met tabbladen (ook in firefox) In plaats van dat je balk onderin helemaal vol staat met vensters, heb je nu 1 venster met verschillende ''tab's''.
Geen popups meer, is ook zo tot op zekere hoogte in FireFox (ik kreeg er soms nog popups)
Heel erg stabiel, IE en FF crashen, opera niet.
Addons niet meer nodig, in plaats van veel adons de downloaden, heeft Opera al alles dat handig is. Skins downloaden kan natuurlijk nog wel.


Opera is een programma die meer voor professionelen is, dus niet voor TMF & MSN noobs, maar voor serieuse mensen die het internet willen
gebruiken op de manier waarop het hoort: zonder spyware, virussen, popups, errorsafe, crashes, foutmeldingen, en meer van dat soort zooi.

EDIT: Ik ben nog een heel handige funcie vergeten: de prullenbak; als je iets perongeluk hebt weggeklikt, dan kan je via te prullenbak de site weer terugvinden.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...