Jump to content
PyroForum.nl

Magneetroerder + Nitrocellulose + Gelatine DET-TEST


LupUS

Recommended Posts

Hallo heren,

Ben een tijdje weggeweest. Heb nu weer een avondje zitten knutselen en uiteraard post ik hier het resultaat even.

1e : Is een geimproviseerde magneetroerder. Gemaakt van een oude sinasappelpers. Werkt trouwens wel goed, heb alleen nog een glazen magneetstaafje nodig ( hint hint ).

www.calidora.nl/lupus/dump/magneet.avi

2e : Heel kort, eerste geslaagde beetje Nitrocellulose. Volgt meer als ik er leuke doelen voor heb gevonden.

www.calidora.nl/lupus/dump/nitrocellulose.avi

3e : Gelatine in blokvorm als test voor ballistische gel. Verschillende blokken gelatine van verschillende dichtheid ( was even klooien tot ik iets had wat redelijk stevig en spierachtig aanvoelde, de laatste komt het beste in de buurt ). En ook verschillende dets, van 0.2 tot 0.5 gram. Volgende keer doe ik dit niet meer binnen , niet vanwege de dets...maar meer vanwege de vieze slijmtroep die overal aan je muren zit :(

www.calidora.nl/lupus/dump/gelatine.avi

4e : Klein resthoopje AP , electronisch ontstoken ( moest er vanaf ). Vond het er wel mooi uitzien.

www.calidora.nl/lupus/dump/aplos.avi


Hoop dat jullie het wat vinden, en natuurrlijk is alle feedback zeer welkom !

Groenten, Lupus...

ps. de filmpjes zijn GROOTTTT ( 20 mb ) Save as lijkt me dus aan te raden, als je het de moeite al waard vindt :wink:

-EDIT- Alle filmpjes hercodeert, en een nieuwe toegevoegd. Ze zijn nu ook iets kleiner.

Link to comment

Mja, is echt een veelvoorkomend probleem met die codecs.. er is gewoon zoveel keuze dat ik niet eens meer weet wat microsoft standaard ondersteund. Dit ZOU gewoon Mpeg2 moeten zijn.

Zal even iets anders proberen.

-EDIT- Alle filmpjes aangepast en een toegevoegd, zie eerste post.

Link to comment
Ik installeer alleen altijd K-Lite Mega Codec Pack. En real/quicktime Alternative.

Als je ze dan niet kan afspelen dan is de video file niet goed. :(

Die ben ik nu dan maar aan het downloaden want ik kreeg deze keer geen beeld :?

EDIT:
Het werkt nu, wat moet die magneet roerder eigenlijk doen?
Grappige ontsteking voor de AP.
En best cool met die gelatine, alleen jammer dat je niet meteen het resultaat bij het filmpje te zien krijgt.
Link to comment

Magneetroerder is bedoelt om met een glazen roerstaafje ( vlo ) een substantie in een bekerglas te roeren.. Die vlo bevat gewoon een magnetische kern.

Handig voor als je zelf geen zin hebt om uren te roeren :(

Link to comment
×
×
  • Create New...