Jump to content
PyroForum.nl
domino

Filmpjes

Recommended Posts

Inderdaad mr.Stijntje, is heel leuk. *spreekt uit ervaring* :mellow:

>> Hey Bas, heb je geen sigaret voor me?

<< Ja toch, neem deze maar. Lekkere Marlboro.

-- paar seconden later --

*WOESH*

Hehe! Greets

Wij draaiden vroeger in de coffeeshop wel eens blowtjes met aan het begin een beetje wiet en daarachter een klein streepje Mg. Geeft een heeeeel mooi glittereffect. (En een doormiddengebroken asbak :mellow:)
Gr33tZ

Toch beter zo'n robotje dan een mens of een voertuig waar mensen inzitten! Hij maakte wel een mooie backflip: 8/10. ;)

Wauw, ik heb dat filmpje nu echt al tientallen keren gezien.

Die schokgolf! Die kracht! Je ziet gewoon de kracht
naar je toe komen.

@Tyneman: Over banen gesproken, weet jij misschien of er een baan
bestaat die zich bezig houdt met de bereiding van (nieuwe) explosieven
en tests daarmee?

@Tyneman: Over banen gesproken, weet jij misschien of er een baan
bestaat die zich bezig houdt met de bereiding van (nieuwe) explosieven
en tests daarmee?

Daar weet ik wel meer van.
Op TNO doen ze onderzoek naar nieuwe (en oude) energetische materialen, waaronder pyrotechniek, raketbrandstoffen en explosieven. Ik ga er binnenkort een keertje langs om een onderwerp voor mijn PWS te bespreken.

Link, als je een universitaire studie (of HBO realiseer ik me net) doet, is er een mogelijkheid daar op een stage te komen, lijkt me een leuk vooruitzicht.

Filmpje van Miech had ik gisteren ofzo al gezien, maar het is inderdaad een vet filmpje. Die schokgolf is fantastisch. Maarja, 100 ton... daar lijken onze hoeveelheden ANFO niks tegen. ;)

OOOOOO
MMMMMM
FFFFFFFFF
GGGGGG

Zo'n pyro evenement zou idd een hemel zijn.
Lekker de hele dag shells bouwen, stars rollen, dingen te drogen leggen, lijkt me heerlijk.

Woooww, dat zou toch wel heel vet zijn om daar bij te zijn ;)
Mja, ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om in Nederland een pyro organisatie te hebben, ik denk eerlijk gezegd dat het dan weer zo is van wat de boer niet kent eet ie niet.

Daar wil ik ook wel heen :P:P

Woooww, dat zou toch wel heel vet zijn om daar bij te zijn ;)
Mja, ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om in Nederland een pyro organisatie te hebben, ik denk eerlijk gezegd dat het dan weer zo is van wat de boer niet kent eet ie niet.
Daar is al een topic over.

Jezus, ziet er echt wel lekker uit daar. ;) Moet echt wel de hemel zijn, zoveel serieuze hobbyisten. Zoveel te leren en te kopen... En perfecte plaats om veel vuurwerk veilig af te steken. :P

Wow! Lekker dan, moeten we zeker hier invoeren. ;)

Toen ze dat magazijn in beeld brachten keek ik de ogen uit mijn kop.

Misschien moeten we eens met z'n allen naar Amerika gaan. :P

Greets

Ja dit zou denk ik in nooit in Nederland mogen... want "straks komt er weer zoiets als Enschede" ;).
Maar zo iets zou in principe best op een strand kunnen, niet zo groot enzo... waarom niet?
Maarja, er zijn vast weer wetten waardoor het onmogelijk word... maar wie weet komt het nog.

-B.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ik meen dat er een aantal jaren geleden ergens een formule stond op het forum voor het berekenen van de poelie grootte voor de as van de molen maar ik kan het nergens terug vinden.. het had in ieder geval te maken met de maten van de trommel, asdikte van je molen, rpm motor en poeliegrootte van je motor.  Ik kom er echt niet meer uit en wil graag in een keer de juiste poelie bestellen in plaats van een godsvermogen aan verschillende maten poelies😝.
    • Pomphuis is er al af en er zit al een poelie op! Ik heb een poelie besteld voor een boormachine met verschillende maten zodat ik ook met grotere trommels en snelheden kan spelen. Eigenlijk vrij weinig maar ik wil graag wat grotere batches kunnen millen en de capaciteit van de oude motor is daar te laag voor.   
    • Goed bezig. Pomphuis eraf schroeven en dan hou je gewoon een motor met middenas over.  Ik ben daarmee zelf overgegaan, met het mechanisme van een handslijper. Om de gewenste snelheid op de trommels te krijgen. Ik heb dat ding in de jaren 90 in elkaar gezet en draait nog steeds prima.  Wat was er nou eigenlijk mis met jouw eerste zelfbouw molen uit 2014
    • Heb een nieuwe motor aangeschaft! Flinke jongen ook van een oude vacuüm pomp. Nog even wachten op de rest van de onderdelen om de boel te bouwen en dan zien jullie het resultaat wel verschijnen. Thanks voor de nuttige info!
    • Een flashbooster doet inderdaad wonderen. Je kunt in een 4" best 5gr 7/3 flash mikken. Dan was de break net iets spectaculairder geweest.
      Wel vooral bij gebooste breaks, ervoor zorgen dat je stars goed geprimed en lekker hard zijn! Al is dit bij kno based streamers net iets minder gevoelig.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online