Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

Dat is allemaal heel leuk om te zien. ;) Maar om zulke dingen te maken moet je toch ongeloofelijk veel tijd en geduld hebben, kan me niet voorstellen hoe vaak het is misgegaan bij het testen en opstellen ervan. :)

• 4 weeks later...
Posted

Hahaha, ja ik had hem al eens gezien maar het blijft leuk. Ook als je de reactie van die mensen ziet. Ze klimmen er hals over kop uit :) . Hoe leg je zoiets nou uit als het niet je eigen jacuzzi is :P .

Posted

Ik had em ook al eens gezien. Je kunt trouwens duidelijk zien dat het nep is als je let op hoe het water beweegt, dan zie je dat er later pas een bruine waas overheen getekend is.

Posted

Ja inderdaad, nu ik er nog eens naar kijk en speciaal daar op let zie je het inderdaad wel dat het nep is. Toch zeer mooi gedaan vind ik. :)

Posted

ROFLOLMFAOBBQ, Geweldig! Even checken of er nog meer van dat soort filmpjes zijn. Doet me trouwens een beetje denken aan Mastermovies' filmpjes. Arie en Bastiaan FTW! :)

Posted

Wat een kneus, wel grappig, dat ding werkt geeneens als een raket het steekt hem gewoon in de fik :) , ik snap echt niet wat hij wou bereiken.

Lttrrzz

Posted

Ik zag net dit filmpje staan:
http://www.spikedhumor.com/articles/112959...m_Chlorate.html

Het filmpje op zich is nog niet eens zo boeiend, maar de reacties zijn op zich wel grappig. Mensen denken namelijk gelijk dat gummybeertjes zo ongelofelijk energierijk zijn, terwijl je het zelfde resultaat met zoveel andere stoffen ook zou krijgen.

"wow wtf is in that gummy bear some nuclear chemicals er something."
"why can't my car run on gummy bears?"
Enz.

Posted

Lol, ik had hem al gezien, hehehe, dikke lol, die slaat zo je schouder uit de kom.

Ik vind die metal storm mortar, toch wel het ziekste wapen :) , ik zou echt niet graag on the receiving end van dat ding staan.

Lttrrzz

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...