Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

Ik kende em al, we hadden em op school op een smartbord (wit touchscreen + Beamer die op een pc worden aangesloten) gekeken omdat een hoop mensen em zo vet vonden.

EDIT:
Je ziet btw veel reacties over hoe gestoord de jongen is, maar je moet er aan denken dat het waarschijnlijk gespeelt is, waarom zou die het anders filmen en uploaden.

Posted

Mischien heeft zijn mamsje het gefilmd voor een Dr. F*cking Phil achtig programma of voor de baas vd inrichting. Als het niet gespeeld is, wat vast wel zo is, heeft die gozer echt een probleem... ;)

Posted
Het is allemaal hetzelfde filmpje, alleen met andere ondertiteling en andere filmpjes erdoorheen gemixt. ;)

Greetz

Ja nou je het zegt niet goed gekeken :D . Dat komt doordat er wel een filmpje is waarin hij zingt .

Edit : Hierbij waar het met hem begon, volgens mij is het dezelfde persoon :

Der Gangsta

Der Gangsta 2
Posted

Nu ben ik er 100% zeker van overtuigd dat die gozer een gedrags stoornis heb... ;)

Lttrz

Posted

Ik zag hem al op geenstijl, opzich wel leuk.

Maar vindt deze toch beter.

abomcomp.wmv iets grotere klasse bommen. :D

Heb nog wel een paar compilaties op mijn pc, maar deze post zit vol. ;)

Lttrz

Posted

Eerste filmpje is inderdaad een enorme hoeveelheid AP. :/ Maar toch interessant om is te zien. Tweede is totaal geen 40g, en daar mag hij blij om zijn. Idiote k3wls. >_>.

Het laatste filmpje is ook wel mooi, 11g AP kan al heel wat schade aanrichten!

Posted

Ik vindt die van die slagtest ook echt wel machtig hoor.
En nog iets leuks op youtube gevonden, alleen jammer dat ze niks duidelijks laten zien(van de synthese), en dat de camera zwaar onderbelicht is ;) .

http://www.youtube.com/profile?user=MolotovLabs

Ecjt grappig mijn MHN doet precies hetzelfde als je het afgesloten opwarmt :D .
Verder wel grappig om te zien, al die filmpjes enzo.

Lttrz

Posted

Ik zat ff te kijken... MHN ... Iets met Koper en toen bekeek ik TATP maar eens.
Hier:

Hier zie je dus dat hij AP in een Aluminium 'hulsje' doet, maar later gaat hij het nog uitgebreid met zijn blote handen een vormpje maken in het aluminium. Maar volgens mij is dit hardstikke gevaarlijk, als je op het einde kijkt zie je dat hij AP laat detoneren met een slag van een lepel...

Dus is dit niet hardstikke gevaarlijk??

Jurrrrr

PS: Het zijn idd wel leuke filmpies..
Posted

Hij doet het in aluminium folie, dit doet hij tevens met mercury fulminate ;) .
Dus idd helemaal veilig kan je hem niet noemen, je ziet ook dat hij het heel voorzichtig ronddraait zonder teveel druk te geven.

Met AP zou ik dit wel aandurven met kleine hoeveelheden, doe ik ook met me detjes(rietjes).
Maar mercury fulminate toch maar liever niet, althans ik geloof dat MF gevoeliger is als TCAP, je ziet ook dat hij bij MF veel voorzichtiger doet dan de AP.

Lttrz

Posted

In mijn ogen is MF dat dus niet. En ja, ik heb het eens gemaakt. Thermometerkwik. Wel een rotsynth met al die rook, maarja, dat hoort erbij. Mienieme hoeveelheid moet ik wel zeggen, maar het is toch gemaakt ;)

[edit] kan ook aan mijn AP hebben gelegen hoor, maar mij slagtest AP was schrikbarend. De hamer hoefde amper 10 cm te vallen, zonder dat ik kracht zette. Gezien ik hier vanalles hoor van hamerslagen en dat het niet detoneert.[/edit]

Posted

AP is inderdaad veel minder schokgevoelig dan je zou denken, maar wordt niet nonchalant! MF is toch ook zeer gevoelig hoor. Verder zijn het wel mooie filmpjes. ;)

Posted
MF is toch ook zeer gevoelig hoor.

Dat wil ik ook echt niet ontkennen hoor, maar dat neemt niet weg dat ik AP erger/gevoeliger vind. ;) En eigenlijk is elke primary zeer gevoelig he. Eigenlijk zou er een speciale classificatie van primaries moeten komen en daarbij een aparte schaal imo.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...