Jump to content
PyroForum.nl

Cracker + Shell


mr.stijntje

Recommended Posts

Ik heb eindelijk weer is tijd om zooi te uploaden, dus nu ff 2 dingen in 1 thread.

als eerst een Cracker, gemaakt op de manier van Warcore, uit een huls die recht blijft als ik (58kg) er op ga staan.
gevuld met 1,2 gram whistle
zo zag 'ie er uit:
http://pyroforum.nl/uploads/post-2-1169343939.jpg]
het filmpje (je hoort mij over een fles struikelen en tegen mijn vriend zeggen dat hij verder terug moet gaan, nu kent hij ook de kracht van whistle)
Cracker_1_2g.asf
op het filmpje klinkt de knal niet dof, wassie wel.
het regende even aarde na de knal.
wat ik terugvond:

(beetje vaag, wel duidelijk)

reacties graag

Stijn

Link to comment

Ziet er goed uit mr.Stijntje

Die cracker maakte een leuke klap, ik gaat het ook eens proberen met wat homemade greenpowder.

Shell zag er toch goed uit ondanks dat deze niet netjes open brak.

Verders mijn complimenten, ik doe het je zo nog niet na.:lol:

Groet Sickman

Link to comment

Mooie knaller :lol: nu weet ik een beetje wat jullie bedoelen met dat ''spiken''. Hoe heb je het touw vastgeknoopt ?
Die shell is leuk ! Hoe heb je die gemaakt ? Hij is namelijk echt super klein, en op internet staan alleen beschreven hoe je van die giga grote shells maakt.
Plastic shells gekocht ?

Vet man :lol:

Groetjes, yellow :wink:

Link to comment

Nette filmpjes hoor :lol:
Erg leuke cracker.

Filmpje van de Shell valt beetje tegen, waarschijnlijk omdattie zo schuin spoot.

Ik zou alleen niet mijn volledige naam in het filmpje zetten als ik jou was. Mochten 'verkeerde' mensen het zien. Better safe then sorry.

Gr33tZ

Link to comment

Dank :D
en idd, ik zet voortaan mijn naam er niet onder, want er loopt maar één Stijn rond in nl met mijn achternaam :D

@ yellowcard, de lijm (lijmpistoollijm) was nog niet hard, dus heb ik het eerste stukje touw daarin vastgezet, toen eromheen ge'rold', en daarna vastgeknoopt, en vastgezet tegen losschieten (eigenlijk niet nodig)

Mzzls
Stijn

Link to comment

Hahaha, prachtig! leuk om te zien dat mensen nog wat aan mijn manier van een knaller maken hebben!
Als je al vond dat je 1,2 gram whistle mix knaller hard ging moet je eens nagaan wat die vanmij doen met 6 gram!

Succes verder! ik hoop nog wel wat filmpjes/foto's te zien van je knallers.

Link to comment
Als je al vond dat je 1,2 gram whistle mix knaller hard ging moet je eens nagaan wat die vanmij doen met 6 gram!

ik vond 'm niet hard, ben wel wat gewend :D maar Camille (die vriend) bleef op 2 meter afstand staan, vandaar :wink: .

de zwaarste die ik gemaakt heb was 10 gram whistle (maar toen waren mijn hulzen nog niet sterk, resultaat: een doffe, toch nog best harde klap, lage dreun.)

Mazzels
Stijn
Link to comment
×
×
  • Create New...