Jump to content
PyroForum.nl

Meeste van mijn shells


explomaan

Recommended Posts

Nou dit zijn de filmpjes die ik tot nu toe heb weten te verzamelen. Als het goed is volgen er nog een paar maar dit is toch wel het meeste. Het was een erg voldoenende jaarwisseling voor mij en daarom kan ik nu ook met gerust hart een flinke pyro-pauze nemen. Als er meetings zijn dan doe ik wel mee hoor ^_^.

In de volgende post staat het eerste gedeelte van de compilatie en dit is het tweede gedeelte maar het komt niet zo krap in welke volgorde je kijkt.Oud_en_Nieuw_2010_2011__2_.wmv

Hier het eerste gedeelte van de compilatie.
Oud_en_Nieuw_2010_2011__1_.wmv

Edited by Prophet
Link to comment

We moesten af en toe wel wegduiken voor wat stars ja! Haha nee alle gekheid op een stokje, ze konden idd iets hoger maar damn.. Wat een giga breaks krijg je als ze zo laag gaan XD.

Zal eens bekijken wat ik allemaal nog gemist heb ^_^ .

Haha ja oké, sommige gingen wel heel laag ja ^_^. Jouw cores gingen ook niet bij je diadem zag ik? Die van mij (zelfs naar rood) hielden het ook ineens voor gezien. Terwijl ze het in de starmine het nog wel deden.

Edited by ExplosiveCoek
Link to comment

Hoho, dit waren alleen mijn shells ^_^:P, ExplosiveCoek ging `s avonds naar elders om daar zijn shells af te steken. Ik had mijn pulverone wat overschat of te grof gegranuleerd waardoor de shells inderdaad wat laag afgingen. Maarja, ik had geen zin om op oudjaarsavond nog een hele zooi shells te gaan aanpassen ^_^.
Sommige cores onder de willow diadem gingen wel aan in ieder geval.

Ik heb de 4 inchers gebroken met 5 gram hotflash gedust over MCRH (5:1) en 3 lagen 3 strip met de kraft van pyrostuff.
De 5 inchers met 8 gram hotflash gedust over MCRH (5:1) en 5 lagen 3 strip.

Als ik weer ga beginnen met shells bouwen ga ik denk ik voor de veiligheid geen flash gebruiken maar KP burstcharge.

Bedankt voor de complimenten! :)

Link to comment
Als er meetings zijn dan doe ik wel mee hoor biggrin.gif.

Natuurlijk komen er nog meetings, of had je dan al andere plannen deze zomer. Als we een PGI-like iets willen opstarten moet er wel enige regelmaat worden aangehouden natuurlijk. ^_^

Mooi werk btw explomaan! De breaks zijn inderdaad huge maar dat draagt alleen maar bij tot het effect. ^_^
Link to comment

Dit was idd allemaal gemaakt door Explomaan, ik was er alleen maar om de oliebollen op te maken en wat prutswerk te showen haha.

Waarom geen flash meer voor de veiligheid?


Prophet, moeten ff checken waar de volgende meeting dan is.. Of ik moet een betere (lees, verder weg!!) lanceer locatie vinden hier (en dan niet meer midden in de nacht ^_^). Wat gezeur hier gehad namelijk.

Link to comment

EC, dat is spijtig maar begrijpelijk. ^_^ We vinden wel iets. Hier zou ook altijd kunnen maar ik vrees dat dat voor jullie niet zo aantrekkelijk is. :P
Gelieve verdere besprekingen omtrent meetings in een eigen topic te plaatsen. En liefst op een gepast tijdstip. Nu iets afspreken voor een meeting binnen een half jaar heeft niet veel nut.

Laten we allemaal nog even genieten van Explomaan's werk! (en er over discussiëren natuurlijk ^_^)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...