Jump to content
PyroForum.nl

50.000 berichten


gamekeeper

Recommended Posts

Houden we op die gelegenheid dan geen uber meeting of iets dergelijk? Een barbecue voor heel het forum :(
Tis goed om te zien dat het forum na al die jaren nog altijd goeie activiteit vertoont. Ik ben blij dat ik daarvan deel kan uitmaken 'k heb er een warm gevoel bij.
Dat er nog vele jaren mogen volgen!

-Greets Destroyer-

Link to comment

GK heeft blijkbaar een euforische dag vandaag maar zie dit nu niet als een vrijgeleide om doelloos te lopen spammen. Het is echt niet de bedoeling om zo snel mogelijk 50K posts te halen. De hoeveelheid posts heeft niks betekenis, het is de inhoud die telt. 230 berichten met inhoud zijn immens veel meer waard voor het forum dan 2300 spamberichten.

Link to comment

Kwaliteit dan... Diegene die de 50000e post maakt krijgt van mij een assorti bejaarde chems. Ik heb nog wat spul liggen van net na de tweede wereldoorlog in originele papieren verpakking. Leuk voor een verzamelaar. :(
En ja, zuiver en perfect te gebruiken.

Welke stofjes en hoeveelheid blijft een geheim. Wel is er de voorwaarde van...
A: Bewezen waarde voor het forum. (oftewel, iemand die nooit post en alleen dit ff denkt te scoopen heeft pech.)
B: Bewezen leeftijd van 18+ (Ik stuur niks naar minderjarige apen, mits met geschreven toestemming van ouders)

Link to comment
  • 3 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...