Jump to content
PyroForum.nl

7 shells van 4 inch


shithousekiller

Recommended Posts

Hier ben ik dan met de compilatie, het zijn 7 shells die gapaste zijn zoals in mijn tutorial op dit forum.

http://www.youtube.com/watch?v=Do9-hSNIEyA

crysanthemum 6
salute, 40 grams kclo4/Al
Hardt Green #4 met 3 cirkels van bleser purple
Lancaster Red met een gewijzigde shimizu blue #2, 50/50
Lancaster Red
bleser purple
salute with 80 grams KClO4/Al

gewijzigd blauw:
kalium perchlorate 63
copperoxide 13
red gum 10
pvc 14

De shells hadden een whistle booster (5g) break met meal coated grass seeds, en een pulverone lift van 1/10 van hun gewicht
Alle shells wogen ongeveer 320 gram, dus 32 gram lift gemiddeld, dus ongeveer een gemiddeld gewicht van 350 gram.

De kleuren zagen er in het echt veel beter uit, mijn camera heeft ze verpest B)
alleen de groene shell met 3 cirkels paars had de kleuren zoals op de camera, maar dan was deze nog niet scherp gesteld, en slecht gefilmd.

Ik hoop dat iemand dit toch een beetje mooi vind :P

edit: het filmpje er nu ook zo bijgedaan in de bijlage:

vuurwerk_wavi.avi

Edited by shithousekiller
Link to comment

Mooie shells, maar met kraft, gomtape of wheatpase, waren de breaks nog mooier geweest. Je ziet nu dat ze een beetje ongelijk zijn.
en ik vind salutes niet echt verspilling van flash, het is net of je het er voor overhebt :P , maar ik zou het inderdaad niet te vaak doen.
Was je niet bang dat er na een hele show politie zou komen?

Link to comment
  • 2 months later...
Mooie shells, maar met kraft, gomtape of wheatpase, waren de breaks nog mooier geweest. Je ziet nu dat ze een beetje ongelijk zijn.
en ik vind salutes niet echt verspilling van flash, het is net of je het er voor overhebt :lol: , maar ik zou het inderdaad niet te vaak doen.
Was je niet bang dat er na een hele show politie zou komen?


Er was een vergunning aangevraagd om vuurwerk af te steken, vlak voor een trouw worden in onze streken duizenden knallers afgestoken (echt letterlijk duizenden, van die groene van 7-8 cm lang) en soms vuurwerk, waar ik hier voor zorgde.

enkele shells van vorige maand, ook zo gepaste:

http://www.youtube.com/watch?v=Do9-hSNIEyA
Link to comment
Eeen vergunning? Dat kan toch alleen als je certificaten hebt om vuurwerk te mogen afsteken? En voor "zwaar"vuurwerk al helemaal.


Weet ik, er was een vergunning voor particulierenvuurwerk, dus niet voor dit, maar zo zal er toch geen politie ed op afkomen omdat ze weten dat ze veel lawaai kunnen verwachten voor zo'n schieting, of de kans is toch stukken kleiner.
Ook was dit kilometers ver van enige beschaving, een landbouwersstreek.
Link to comment

Je hebt ook een redelijk grote kans dat er een controle plaats zal vinden voor het schieten, of ga je ook nog consumenten vuurwerk afsteken?
Wat ben je nou eigenlijk kwijt voor het aanvragen van zo'n vergunning?

PS: stop met het posten van je filmpje, het staat nu al 3 keer in 2 topics....

Link to comment
×
×
  • Create New...