Jump to content
PyroForum.nl

Nieuwe Forumstructuur


gamekeeper

Wat vinden jullie van de nieuwe forumstructuur?  

34 members have voted

  1. 1. Wat vinden jullie van de nieuwe forumstructuur?

    • Verbetering
      23
    • Neutraal
      7
    • Verslechtering
      4


Recommended Posts

  • Root Admin

Ik heb de forumstructuur veranderd, hopelijk vinden jullie het een verbetering. Het pyro gedeelte heeft een prominentere plaats gekregen ten opzichte van de andere onderwerpen.

Ook heb ik de FotoVideo samengevoegd met de desbetreffende forum secties. In de praktijk was er ook discussie in het FotoVideo gedeelte, en werden er ook beeldmateriaal geplaatst in de normale secties (een beetje nutteloze scheiding dus eigenlijk).

Ook heb ik een nadrukkelijkere scheiding gemaakt tussen het concrete praktische gedeelte en het community aspect en overige zaken. Verder heb ik stamcafé geintroduceerd voor general talk over allerlei onderwerpen (een samenvoeging van Off-topic en Overig). Het is de bedoeling dat het forum iets compacter en makkelijker door te werken is.

Sommige secties lopen nog een beetje door elkaar (Mortieren), dat komt omdat topic handigmatig gesorteerd moeten worden.

Link to comment

Ja leuk.
Ik denk dat het een goed idee van je is.
Het word nog wel zoeken naar dingen ineens.
Alleen zou ik graag zien dat primaire en secundaire explosieven gescheiden zouden zijn.
Wat ben je ineens actief ;)

Edited by User1
Link to comment
  • Root Admin

Ik wil google site search midden bovenaan op de hoofdpagina zetten. Google heeft alleen de lofi version geindexeerd. Zelf ingesteld, anders indexeerd google een hele hoop nutteloze dynamische pagina's. Ik ga dat nog beter instellen met site maps.

Zoeken door te bladeren of met de standaard forum search schiet natuurlijk niet op.

Link to comment

Naast een scheiding bij de HE's zou ik nog altijd graag zien dat dit deel van het forum niet langer voor iedereen zichtbaar is.
Helaas moet ik bekennen dat ik - net als menig politicus - op een probleem wijs, zonder zelf een echte oplossing te hebben. Dat laatste verwijst dan naar de "Wie wel en wie niet?" kwestie en hoe mensen dan in de "Wel" categorie moeten komen. Aan de andere kant zou je met een soort sollicitatiebrief toch vrij snel het kaf van 't koren moeten kunnen scheiden.



P.S: Omdat ik in iedere post minstens over twee dingen moet zeuren: Iets aan het woord 'knallers' staat me vreselijk tegen, maar zie de 2e zin van de vorige alinea. Het klinkt gewoon zo.. Tja.. 13-Jarig.

Link to comment

Het is even wennen zo, kan niet gelijk zeggen of het er beter door geworden is.

Maar een groep als mortieren vind ik een beetje een vage benaming ervoor. Mortieren zijn de kokers waarmee je je shell weg shiet.
Het zou beter zijn als je dat kopje Shells ed noemt, en daar stop je alles over shells mortierbuizen etc in ;)

Link to comment

Ik moet zeggen het is een hele verbetering maar er staan nog heel veel topics in verkeerde secties met name in het onderwerp Shells staan veel topics die eigenlijk in Composities of overig moeten.

Oftewel, zodra alles juist uitgesorteerd is (Al kan ik zeker geloven dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren) vindt ik het een verbetering, nu ben ik de draad kwijt en vindt ik het een verslechtering.

Vandaar, van mijn kant nog geen stem ;)

Link to comment
Oftewel, zodra alles juist uitgesorteerd is (Al kan ik zeker geloven dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren) vindt ik het een verbetering, nu ben ik de draad kwijt en vindt ik het een verslechtering.


Dat wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt maar je kan wel inbeelden dat dat inderdaad wel wat tijd in beslag neemt. ;)

@pyrobass. Voor deze indeling was er eerst de indeling "scheikunde", topics die daar in stonden passen dus nu het beste in het topic chemicaliën aangezien dat ook gaat over de verwerking etc ervan.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...