Jump to content
PyroForum.nl

Voor Een Forum Dat Veel Waarde Hecht....


Predjee

Recommended Posts

Voor een forum dat veel waarde hecht aan het gebruiken van de search, moet ik eerlijk zeggen dat de search behoorlijk kut is.

Eigenlijk vind ik nooit wat ik probeer te vinden via de search.

Dit terwijl ik bij veel andere forums hier totaal geen last van hebt.

Mischien toch maar eens hiernaar kijken ?

Link to comment

Wat ik zelf als prettig ervaar, is bijv de search van FoK! en tweakers.

Ik weet niet in hoevere het mogenlijk is zoiets te te maken, en of de moeite tegen het plezier opweegt. Maar ik vond het gewoon raar dat er hier altijd keihard gehammert word op het gebruik van de search, terwijl die search keihard faalt :D

Link to comment

Haha, ja die is redelijk kut. Maar er is ook nog google, en naslagwerken. Zouden ze hier niet vooral op hameren? Ik versta het wel, als je 100 keer hetzelfde moet uitleggen je zou voor minder zot worden.
Ik doe altijd een uitleg, maakt mij niet uit of het in search staat. En als je het zelf vind is dat waardevoller niet? :D

Link to comment

Ik vind de search prima, maar die gebruik ik ook maar 2 keer per maand hooguit. Het enige wat ik soms storend vind is dat je een gigantische lijst resultaten krijgt bij bepaalde zoektermen, waarvan 80% niet relevant is. Voor zulke dingen gebruik ik echter eerder Gooooooogle.

Edit: spelling kan soms erg moeilijk zijn...

Edited by miech
Link to comment
Misschien komt het door mijn mod-heid, maar ik kan per sub forum zoeken.

Dat kan ik ook, en het komt zeker niet door mijn mod-heid, want die heb ik niet... Wat ik wel jammer vind is dat de google search bovenaan staat. Als ik snel iets zoek, typ ik dat in het eerste het beste venstertje, en dan krijg ik bij de resultaten de lo-fi versie van het forum. Verder ben ik eigenlijk wel tevreden over de zoekfunctie!
Link to comment

Het is allemaal leuk en aardig, maar de search kan gewoon veel beter. HEEL VEEL beter :--)

Ik was na 10 seconden al me geduld kwijt met dat ding.
En dat is niet erg, maar wat wel erg is, is dat veel jongere mensen waar jullie al tegen aan lopen te zeiken dat ze de search niet gebruiken, waarschijnlijk precies hetzelfde ervaren. En zo hou je het probleem alleen maar in stand.

Als je wilt dat nieuwelingen binnen de pyrotechniek, zelf hun dingen opzoeken via de search, moet je er wel voor zorgen dat je een goeie search hebt.

Link to comment
Als je wilt dat nieuwelingen binnen de pyrotechniek, zelf hun dingen opzoeken via de search, moet je er wel voor zorgen dat je een goeie search hebt.


Daar zit wat in, meestal als ik iets moet opzoeken dan heb ik zo iets van; laat maar. Ik vind de search ook niet heel handig.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...