Jump to content
PyroForum.nl

Aerial Shells & Starmines


Pjee

Recommended Posts

61 posts, dus dat betekent feest! :P
Om te trakteren heb ik hier een filmpje namens Ignes, Miech, Infernoman en mijzelf, geniet, maar zonder mate.



Hier een korte beschrijving van de devices, mét bijzonderheden:

1. 2" Symmetrische shell, BP break, compositie door Ignes. -Langzaam neerdalende vonken. 2. 2" V-Shape shell, H3 break, compositie door Pjee en vriend. -Mislukte break. 3. 2" Starmine, H3 Lift, 30 TT stars. -Brandlengte goed getimed. 4. 2" V-Shape Shell, H3 break, compositie: Zie 2. -Net voorbij het hoogste punt. 5. 2" Starmine, MP lift, compositie vergeten door Ignes. -Meer dan een jaar oud. 6. 3" Symmetrische shell, BP break, Silver Streamers. -Érg geslaagde break.



















:D






1, 5 en 6 door Ignes, 2, 3, 4 door Pjee & IM en deels Miech.



...en hier is het filmpje dan: http://www.youtube.com/watch?v=O-xgT4mhD7E

Link to comment

Zekker wel heel vet! mooie shells, alleen zijn sommmige shells niet zo goed gepasted of wel want de break was niet echt rond. Verder echt zo door gaan mischien is het leuk om nog iets van een kleine knaller in de shell te doen dat zodra de stars uit zijn nog een kleine felle knal volgt met een mooie flits. Of althans dat vind ik persoonlijk wel vet. Ik wacht nu nog even op mijn 2 inch hemi's en dan ga ik ook weer beginnen kan echt niet wachten! filmpjes volgen uiteraard.

Link to comment

Toevallig had ik het idee van een starmine en shell in één onlangs nog in mijn hoofd, misschien dat ik een keer een poging waag. De uitvoer is overigens vrij simpel, lijkt me: Gewoon een shell laden en daar wat losse stars bovenop doen, dan werkt het net als een comet, maar dan los met een starmine-ish effect.


Edit:

#42 - Top Rated (Today) - Netherlands #96 - Top Rated (Today) - Howto & DIY

Honors for This Video:


Lol. :P

Link to comment
×
×
  • Create New...