Jump to content
PyroForum.nl

Eigen nl-domeinnaam


Recommended Posts

  • Root Admin

Het Gamekeeper Pyro Forum is per direct overgegaan op een eigen nl-domeinnaam: pyroforum.nl. Ook is de officiele naam veranderd naar 'Pyro Forum'.

Ik heb zo veel mogelijk alle interne links van members.pyroforum.nl/gamekeeper/forum veranderd naar pyroforum.nl, als je eventueel nog een oude link ziet meldt het dan even, dan verander ik het.

Verder, laat even weten wat je van de nieuwe situatie vindt. ;)

Link to comment

Ik vind de naam zeker een stuk verbeterd. (voorkomt verwarring voor mensen die hier toevallig belanden)
Één vraag...Wordt het oude logo aangepast of komt er helemaal een nieuwe? (misschien een wedstrijd?)

groetjes,

Sethjuh

EDIT: Nu moet ik m'n avatar wel veranderen ;)

Link to comment

Eigelijk moet er gewoon een naam komen voor dit forum.
Je kunt natuurlijk ook gewoon gamekeeper houden maar echt een naam leek mij ook wel dope.
Ik zit dan te denken aan "het pyro forum" maar "het gamekeeper forum" staat natuurlijk ook niet verkeerd.

Ik vind het in ieder geval een vooruitgang van het forum dat het nu een eigen domein heeft. ;)

-B.

Link to comment
Eigelijk moet er gewoon een naam komen voor dit forum.
Je kunt natuurlijk ook gewoon gamekeeper houden maar echt een naam leek mij ook wel dope.
Ik zit dan te denken aan "het pyro forum" maar "het gamekeeper forum" staat natuurlijk ook niet verkeerd.

Ik vind het in ieder geval een vooruitgang van het forum dat het nu een eigen domein heeft. :P

-B.


Het Gamekeeper Pyro Forum is per direct overgegaan op een eigen nl-domeinnaam: pyroforum.nl. Ook is de officiele naam veranderd naar 'Pyro Forum'

*knipoog*

Ik vraag me alleen af waar de website nu blijft? Ik bedoel of ga je het forum en de website nu als twee van-elkaar-losstaande sites onderhouden? Of komt die nog op pyrosite.nl ofzo?

In ieder geval wel handig en mooi zo deze nieuwe url ja (al moet ik nu wel m'n favorieten veranderen ;))
Link to comment

We zouden idd wel een naam moeten hebben vind ik ja...
Gamekeeper is idd wel een mooie naam, en we zouden best een wedstrijd kunnen houden voor een naam en/of logo wat hierboven al is gezegd.

Het is natuurlijk heel mooi van de .nl domeinnaam, maar ik vind toch dat we de naam zouden moeten houden (of renamen) maar niet de kale Pyro Forum

Grtz. Devourer

PS. de link op de hoofdsite van www.members.pyroforum.nl/gamekeeper is ook nog gelinkt naar [...].deds.nl/forum/
Dus als dat ook ff kon worden veranderd, hij linkt wel mooi door naar deze site maarja...

Link to comment

Ik heb op school ooit ook eens op mijn donder gekregen dat ik spelletjes speelde :P, maar toen zij ik altijd dat het voor chemie was. Nu zal ik dat probleem niet meer hebben, bedankt he gamekeeper!
Waarom is het nu eigenlijk veranderd? Voor een eigen domeinnaam? Of wegens de publiciteit van Bastieboy? ;)
Wel lastig ik moet nu op een andere plaats in mijn favoriten klikken :P , dus klik ik nu altijd fout.(gaat wel over gaan)

PS: Zeg als ik teveel smiley's gebruik hé, dan doe ik het niet meer.

Link to comment
  • Root Admin
Ik vraag me alleen af waar de website nu blijft? Ik bedoel of ga je het forum en de website nu als twee van-elkaar-losstaande sites onderhouden? Of komt die nog op pyrosite.nl ofzo?
Gamekeeper.deds.nl is nu puur en alleen mijn persoonlijke (pyro) website geworden. Pyroforum.nl neem het 'community deel' volledig op zich. Deze scheiding leek me beter en biedt meer mogelijkheden voor de toekomst.

Het is alleen wel fijn dat dat 'Gamekeeper' er uit is, want dat had nooit zo veel me pyro te maken vond ik. In dat opzicht vind ik dit dus wel beter.
Inderdaad, dat was ook zo'n beetje de hoofdreden dat ik het forum op een eigen domein heb gezet. 'Gamekeeper Pyro Forum' vond ik een beetje een rare naam en had een te persoonlijk karakter.

Of wegens de publiciteit van Bastieboy? ;)
Daar had het absoluut niets mee te maken, ik was het al daarvoor van plan. Het kwam toevallig zo uit.

PS. de link op de hoofdsite van www.members.pyroforum.nl/gamekeeper is ook nog gelinkt naar [...].deds.nl/forum/
Dus als dat ook ff kon worden veranderd, hij linkt wel mooi door naar deze site maarja...
Done.
Link to comment

nogmaals gefeliciteerd gamekeeper, ik had dit topic nog niet gezien.

Toen ik de werkzaamheden zag dacht ik al dat je de HE sectie aan het verwijderen was ofzo, en schrok ik me dus dood, heb je ook gemaild. Ik ben dus zeer blij dat dat niet het geval is ;) .

Verder bijft het in mijn ogen altijd gamekeeper maar als formaliteit zal ik op andere fora vanaf nu toch spreken over PF ipv GK.

grtz, Bastiaan

EDIT(God wat hou ik van die functie vandaag... :P ): Ik vind het eigenlijk beter het logo zo te laten, dat geeft je toch een beetje status. Want het is en blijft jouw forum en dus vind ik eigenlijk dat jouw naam er wel in te zien moet zijn. in het logo of de domeinnaam, maar niet in geen van beiden.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...