Jump to content
PyroForum.nl

Chemiek boeken torrent(s)


Nitroglycerin

Recommended Posts

All Chemistry Books Categorized?
All.Chemistry.Books.Categorized.torrent

Alstu heren, dit is nou nog eens een godlike torrent aan chemieboeken. 4.34GB, onderverdeeld in 306 files/boeken. Lijkt mij een mooie aanvulling voor menig catalogus/database aan lectuur. Zelf ben ik er nog mee bezig, en ik hoop hem morgen te hebben. Ik hoop dat het wat is, waar het wel naar uit ziet

Organic Chemistry Collection
Organic_Chemistry_Books_Collection.torrent


Golden Book Of Chemistry Experiments
The.Golden.Book.of.Chemistry.Experiments._banned.in.the.60_s_.pdf.torrent

Ik heb er nog maar twee bij gedaan. Dit boekje over experimenten schijnt echt boordevol te staan met practica. Ik heb beide op dit moment ook nog niet, maar dat komt wel.

Het boekje over experimenten is een redelijk kinderlijk ingericht boekje. Los daarvan heeft het wel een goed aantal leuke experimenten.

Link to comment

Het zal best weer aan mij liggen, maar er klopt bij mij geen hout van. :(

Dat organische boek heeft 0 seeds/peers.
En bij die collectie krijg ik een huge foutmelding:

[5.0.5 2007-01-23 17:32:10] DEBUG : created torrent, initializing
[5.0.5 2007-01-23 17:32:10] CRITICAL: Torrent got exception: BTL.BTFailure
Traceback (most recent call last):
File "BTL\yielddefer.pyo", line 85, in _recall
File "BitTorrent\Torrent.pyo", line 409, in _initialize
File "BitTorrent\Torrent.pyo", line 319, in _register_files
BTFailure: <unprintable instance object>
[5.0.5 2007-01-23 17:32:10] DEBUG : torrent failed


Gr33tZ
Link to comment

Ik weet dat het volgende Off-topic is maar: Ik had dus eerst Azureus gedownload en die deed het goed, maar nu crashed hij elke keer nadat ik circa 20 tot 40 minuten heb gedownload... Toen heb ben ik dus overgestapt naar Microtorrent en daar heb ik hetzelfde probleem. Weet iemand wat er fout gaat?
PS: Limewire heb ik ook, en die werkt wel uitstekend.

Als een van de BitTorrent gebruikers het weer doet, zal ik de boeken ook wel ff downloaden,maar nu gaat dat dus niet! :(

Jurrrrr

Link to comment
  • 2 years later...

Zou ik hier mogen verwijzen naar een torrent die op het moment online is met veel(700mb) boeken over HE's, Hoog energetische stoffen etc. of is dit opgepast?

Edit:
Ik krijg hem op een of andere manier niet open, misschien dat iemand anders er even naar kan kijken?

Edited by paddo
Link to comment
×
×
  • Create New...