Jump to content
PyroForum.nl

Kerstmis


Recommended Posts

Vrolijk kerstfeest allemaal!
Ik wens iedereen veel plezier deze dagen en veel succes met de voorbereidingen voor oud en nieuw.

Ik maak dit jaar thuis de kalkoen, gefarceerd met een farce bestaande uit een noten achtige massa en middenin een beenham. Nu maar hopen dat ik niet zo'n droog kreng overhoud. We hebben voor 4 personen een gewicht van 4.89 kilogram :P

Link to comment

Merry christmas and a happy new year!!!

Wij hebben vanmorgen kerstontbijt gedaan met lekker veel crosiantjes :( Vanavond gaan we courmetten (zoals elk jaar :P ). morgen weet ik nog niet wat ik ga doen want dan ben ik bij me vader. Voor de rest lekker kerstfilms kijken en me volproppen met chocoladen kransjes :D En natuurlijk warme chocolade melk.


Op hieronder: bericht gewijzigt. Haha marry christmas :D (sorry)

Link to comment

Natuurlijk allemaal vrolijk pasen kerstmis! :(

En ik ben natuurlijk weer een uitzondering, ik ga niet gourmetten. :D
Mijn moeder heeft zich flink uitgesloofd en ik ruik allemaal lekkere geuren naar boven komen. :P Dus dat belooft wat.

Daarna een 35mm comet afsteken. (jullie zien hem wel verschijnen) en nog wat fonteintjes rammen.

@ Hellbound, geniaal plaatje. :D

Link to comment
Wat ga je dan wel eten?
Net even geïnformeerd: :P
Vooraf:
Champignonsoep
Hoofdgerecht:
Een aardappel/kaas/champignon ovenschotel met speciale 'saus à la mijn moeder'. :(
(De aardappel is in schijfjes en even gefruit met ui in de pan voordat hij de oven in ging. :D )
Lamsvlees (jummie :D )
Salade
Nagerecht:
Baklava & Stoofperen.
Link to comment

"eet smakelijk" is denk ik nu wat laat... :P:(

Geen "goede kerstdagen" van mijn kant: ik wens hierbij iedereen vast een positief 2007...
Ik geloof iig niet in jezus, enz. (maar da's weer een discussie apart) dus waarom dan fijne kerstdagen wensen?!
Alsof het de rest van het jaar dan minder goed of gezellig moet zijn...
Vandaar hier alvast voor hééééél 2007 :D

En wat ik ga doen: vanavond niks speciaals eten; komt morgen wel,
dan ga ik naar oom + tante in een dorpje op zo'n 500 meter van Amsterdam :D
gesellig met familie van moeders kant, juist, ETEN :D

Link to comment

Vrolijk kerstmis allemaal!
Vanmorgen met z'n allen cadeautjes uitpakken, en familie was op bezoek om te gourmetten, zijn net naar huis.
Ik ben weer helemaal vrolijk :D
En @Morpheus Ik heb geen seconde aan jezus gedacht, ik aanbid de kerstman! :P Zoiezo, kerstmis was er toch al voordat Jezus de dorpsgek geboren werd.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...