Jump to content
PyroForum.nl

LOGO Ontwerp Wedstrijd


gamekeeper

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En het is misschien een idee om de rechterkant van de afbeeldingen niet "af te snijden".
De breedte maakt namelijk niet uit, dus als je dan een logo hebt met daarin een afbeelding (zoals in Pjee "dat witte met dat doodshoofd" :D) dat rechts bijv. een hoek mist, dan staat dat nogal vaag...
(en ja: dit kan natuurlijk evt. vermeden worden door bijv. angzaam naar rechts te vervagen)

En hopelijk is mijn vage omschrijving duidelijk ;) :)

Link to comment
En het is misschien een idee om de rechterkant van de afbeeldingen niet "af te snijden".
De breedte maakt namelijk niet uit, dus als je dan een logo hebt met daarin een afbeelding (zoals in Pjee "dat witte met dat doodshoofd" :D) dat rechts bijv. een hoek mist, dan staat dat nogal vaag...
(en ja: dit kan natuurlijk evt. vermeden worden door bijv. angzaam naar rechts te vervagen)

En hopelijk is mijn vage omschrijving duidelijk ;):)


@jurrrrr:
Het zijn ook geen grote verschillen, het zijn dacht ik een extra gedraait symbooltje, gefixde schaduw en nog een symbool erbij (onderin)

@Morpheus:
Ik geloof dat ik het wel begrijp, het afsnij effect is met opzet gedaan om aan te geven dat 'Dit slechts een kleine greep uit alles wat met deze site te maken heeft' ofziets. Als ik een nieuwe maak zal ik hem wel blauw doen en met onafgesneden symbooltjes, tenzij de meerderheid uiteraard vind dat het afsnij-effect mooi is.
Pjee
Link to comment

Ok dan, best netjes gedaan maar ik had liever wat meer op de achtergrond gezien als dat simpele effectje wat er nu staat en ook vind ik het lettertype een beetje te standaard als je snapt wat ik bedoel, om maar even wat te noemen, je kunt het lettertype een andere kleur als de achtergrond geven zodat het zegmaar meer naar voren valt. Verder wel netjes gedaan ;)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...