Jump to content
PyroForum.nl

LOGO Ontwerp Wedstrijd


gamekeeper

Recommended Posts

  • Root Admin

Plaats hier uw inzendingen voor de logo ontwerp wedstrijd.

Eisen aan logo:
hoogte: 68 pixels
breedte: max. 500 tot 600 pixels
achtergrond: bij voorkeur transparant
inhoud: "Gamekeeper Pyro", "Gamekeeper Pyro Forum" etc.

Graag ook, indien je met photoshop werkt, het .psd bestand posten. Dan kan er eventueel nog het een en ander worden aangepast.

Het winnende logo vervangt het huidige IPB logo (zie links boven) en blijft voor onbepaalde tijd staan.

Link to comment
  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, als het dan een transparante achtergrond moet hebben.... :D:)
Ik heb ook nog een boel kladversies die nog niet eens af zijn, met een zwarte of andere kleur achtergrond..

(Vreemd, op de verkleining lijkt hij zwart, maar het is echt transparant op het echte plaatje..)

Hij deed best kut met gif optimizen, en daarnaast kan .gif geen gedeeltelijk transparante pixels weergeven.. ;)
Dus ik had nogal ruzie met paint shop.. :D

Oh, en *.psp files accepteert je upload functie niet, dus die kan ik er niet bij zetten..

gr,
Stijn.

Link to comment

Nou hier is mijn ontwerp. Een vriend van me vroeg of ik een ontwerp voor hem wilde maken maar ik stuur um lekker zelf in ;) . Hij is niet transparant en is zwart (past niet goed bij de rest van het forum, maar ik vind dan ook dat de rest van het forum ook aangepast moet worden, dit is zoooo'n saai en dood thema...).

Here you go:

Link to comment

En toen vertelde m'n maat me ineens dat dit geen Gamers forum is maar een forum voor pyromaantjes ;)
Dat betekent dus ook een andere banner hm? In ieder geval weer eentje die niet bij het huidige thema past. Zet een mooie donkere nacht met wat siervuurwerk op de achtergrond (transparency 80%) op de achtergrond en 't is al een stuk beter, wat ook meteen beter bij mijn banner past.

Link to comment

Ik ben al helemaal een loser met grafische programma's,
maar voor een eerstee keertje foto shop vind ik het wel meevallen. ;) toch...


Helaas is het pyrotechniesche thema een beetje verloren gegaan. :D

EDIT:Nog ff een ander geprobeerd, minder gelukt vind ik zelf...

Lttrz

Link to comment
Zou je dat willen als je nog zo'n 20 kg hebt staan? Zet mijn plaatje dan maar daar boven neer, vind ik leuker en eervoller dan wat kaliumnitraat. Als we over perchloraat of exotische stoffen gaan praten wordt het anders.

Die vlam komt van ChemiXtry of niet?


Niet iedereen heeft 2- kilo :D moi binnenkort 2 als het meezit ;)

Die vlam komt van meneer google

heeft chemixtry dat ook dan ?
EDIT: lol nu zie ik het :D wist niet dat zij die ook hadden, nouja deze is mooier :)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...