Jump to content
PyroForum.nl

KAS-suiker rookbom

toxicsnake

Recommended Posts

• Root Admin
Posted

Link werkt niet...

This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.
Posted

Zo vraag je om aandacht van de politie,
Zomaar op een drukke straat eens een rookgordijn maken,
doe dat toch op een afgelegen veld met geen tot weinig voorbijgangers.

Posted

tja, dat had ik kunnen doen, maar het dichstbijzijnde veld lag op 3 kilometer( een veld dat een beetje groot is, anders heb ik hem voor niets zo groot gemaakt. ) en daar stond meteen een politie bureau voor.

Posted

Onthou wel dat je in je eigen en andere pyro hun vingers snijd,
ook al moet je tien km fietsen ga daar liever naartoe dan zo onnagedacht te werk te gaan

Posted

hm, oke si goed. de volgende keer zal ik er aan denken. dat ding was trouwens wel moeilijk te verplaatsen.

en het was niet onnagedacht, ik had al een vluchtroute :( :D

Guest Richard
Posted

Wat waren uw ratio's?

Had je de een ammoniumnitraat-suiker oplossing? En daar je katoenen doek in gedrenkt?

Posted

ik ben pas 14 , dus zeg maar geen u of uw, maar ik gebruikt 40%suiker 60% kas ( zoals op de site ), maar ik gebruikte keukenpapier in plaats van katoenen doeken, was een stuk gekoper. het waren trouwens 30 keuken rollen en hij woog 5.5 kilo.

Posted
neej helaas :oops: , t was KAS en suiker

ik heb ook wel eens een paar keer een KAS suiker rookbom gemaakt maar die gaven lang niet zoveel rook als die bom.
ik denk dat ik ook maar zo'n bom ga maken 8)

natuurluk wel afsteken op een weiland zolang het even kan :wink:
Posted
wat was van jouw?? en die van jouw maakte minder rook omdat hij kleiner was dûh :(

die post bedoel ik
  • 1 month later...
Posted

5,5 kilo. Dat is een goeie zeg. Hoeveel liter water had je er voor nodig om hem te maken.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...