Jump to content
PyroForum.nl

Overgaan / Slagen / Blijven zitten ?? (op school)


jurrrrr

Recommended Posts

Ik ben over naar HAVO 4 .Mijn mentor gaf mij 4 weken geleden 2 procent!! kans om over te gaan want ik stond over het hele jaar 8 onvoldoendes. Nu nog maar 1!!(frans ,logisch) lol en ben ik zonder twijfel over. :)
Die gast zij dat ik maar naar mavo moest anders bleef ik zitten, wat een sukkel .Gewoon naar havo4 met lekker veel bio en scheikunde ;)

Link to comment
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik ben ruimschoots geslaagd (75% in totaal!, in 5e ASO / HAVO), ondanks het feit dat ik me het hele schooljaar door intensief beziggehouden heb met o.a. chemie en pyro :) .

Het is btw déjà vu, maar dat had je waarschijnlijk opzettelijk verkeerd geschreven :wink: .

Link to comment


Deja vú ? :);)

Het zou kunnen , waarschijnlijk (eigenlijk onwaarschijnlijk) stond het in een ander topic....
Maar ik ben niet zo'n geval , ik heb dit hele jaar maar ene 5 gestaan (voor Geschienis) gestaan op me rapporten...

Nu in de repetitie-week heb ik juist slechtere cijfers als normaal.
Maar ik zit ongeveer halve dagen op dit forum...

Jurrrrr

P.S.: Nee ik lees veel meer dan posts , maar dat had je wel verwacht. Aangezien mijn postcounter pas 25-30 is.

EDIT: foxbow was me voor...
Link to comment

Ik ga over naar 4 havo, alleen heb ik alleen 2 taken van geschiedenis en duits. Ik ga NT doen, omdat ik het leuk vind en omdat ik een 8 heb voor de profielvakken (natuurkunde, scheikunde en wiskunde, ik ben een echte beta dus en heel slecht in talen). Ik ga ervan uit dat ik mijn taken goed maak dus ik heb gewoon gestemd dat ik over ben. Mijn vrije keuzevak is economie.

Link to comment

W00t ik ben nu zekerweten over, op m'n rapport staat zelfs 4G maar ik laat latijn toch lekker vallen ookal zouik ermee door kunnen gaan.
Van de rest maar 1 verliespunt, een 5 voor grieks, en voor scheikunde natuurkunde biologie had ik een 8 en wiskunde een 7, dus me profieldeel zit zeker goed. Wel 6 zesjes, maar dat boeit nie dat is voldoende en telt volgend jaar toch niet mee. :)

Ik ga eindelijk naar de Middelbare :P .

data:
Oude school: DSV (delft)
Nieuwe school: Grotius (delft)
Niveau: VWO-G
Extra: Twee Talig Onderwijs


PS: @ jurrrr: Ik kwam woensdag ook op m'n nieuwe school kijken, ook grotius ??

Gefeliciteerd :wink:
Ligt dat grotius is limburg?
Link to comment
Een 6 teller.. :shock:
WTF, bij ons gaan ze niet hoger dan een 4 teller..

Vertaaltoetsen bij latijn tellen bij mij ook 6x.
En de laatste twee blokken tellen dubbel zo zwaar als de eerste twee, dus ten opzichte van mijn toetsen in blok 1 en 2 telde die vertaaltoets 12 keer mee.

Als je dat verpest verbrijzel je je hele jaar hard werken, gelukkig had ik een 9.7!
Link to comment


Dat is nou bovenbouw VWO. Er was dit jaar ook een wiskunde B2 tentamen dat 32 keer telde, en dat moet je dus niet verknallen.

WTF , als je voor een 32 een 9 (ofzo) hebt, dan hoef je het hele jaar niet meer te leren voor wiskunde...
Lijkt me wel tering moeilijk of valt dat wel mee?

Jurrrrr

PS: Ik zie best veel mensen op GYM (had ik niet echt verwacht...) én niemand is blijven zitten op het VMBO :)
Link to comment

Het ging hier om een tentamen, eind v/h jaar dus. :)


Elk proefwerk in de bovenbouw is een tentamen :roll: . Je hebt geen proefwerken of so's meer, alles wat wordt becijferd zijn PO's of tentamens. Tentamens heb je vier keer een week in het schooljaar, net als een proewerkweek van de onderbouw aan het eind van het jaar.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...