Jump to content
PyroForum.nl

RapidShare

jurrrrr

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Misschien een beetje stomme vraag , maar ik heb al wat filmpjes etc. bij rapishare gezien. :)
Maar nu is er een 'limiet' en kan ik weer pas kijken als ik ga betalen, hoe doen jullie het want ik vind het wel leuk om filmpjes te zien maar niet om te betalen :oops:

MVG
Jurrrrr

Posted

Tja, je kan er eigenlijk niet omheen.

Gewoon wachten dus.

P.S. Een of twee van deze topics is niet erg (?) maar dit soort
topics vinden de mods en admin niet leuk om te vaak te zien.
Oftwel, zoek een beetje op google en op deze site voor een topic te maken.

Posted

Inderdaad, ik heb ook vaak het probleem dat je maar x bytes per uur mag ed..
Ik upload altijd op mijn eigen freewebtown.. Heb ik 2 gieg opslagruimte en 2 gieg datalimiet..
Én je kan video streaming afspelen. 8)

Posted

Topic verplaatst naar Off-topic.
Rapidshare is gewoon een kwestie van wachten.
Haast en pyro zijn geen goede combinatie... Dus is het een goede oefening.

Gr33tZ

Posted

ivm toetsweek heb ik het nu wel druk, en je kan hem niet even minimaliseren omdat de link het dan niet meer doet als je 5 sec. te lang wacht... :? :wink:

Posted

Ik heb ook een pest hekel aan rapid-share. 't zou fijn zijn als alle mensen hun filmpjes zouden laten hosten op deze site. Dat is echt 100 keer sneller. Waarom gebruiken mensen eigenlijk nog rapidshare?

Posted
Ik heb ook een pest hekel aan rapid-share. 't zou fijn zijn als alle mensen hun filmpjes zouden laten hosten op deze site. Dat is echt 100 keer sneller. Waarom gebruiken mensen eigenlijk nog rapidshare?

Omdat je hier maar tot max. 2mb kan uploaden mischien.....
Posted

Vaak wanneer ik een link zie van een filmpje naar rapidshare haak ik af, omdat het veel te lang duurt en omdat je maar xMB per uur kan downloaden. Er zijn vele andere en betere alternatieven, zoals bv. yousendit.com... Als mensen nu dit (oid) zouden gebruiken i.p.v. rapidshare. :)

Posted
ik ben ANTI RAPIDSHARE!

je moet 21 sec. wachten en nog noemen ze het "rapid"... Een schande!

Inderdaad, je wordt helemaal gek van dat wachten, en dan ook nog dat anti-scripting vakkie dat je moet intikken, wordt je ook zo gek van.

Waarom gebruiken we dan geen andere filehost?
Posted

Er bestaat een programma die je ip verandert en op die manier kan je dus ongelimiteerd downloaden van rapidshare,

Ik zou dat programma even moeten zoeken.

Posted

Nu denk ik aan een donker hokje vol CIA mensjes met een grote geprojecteerde wereldkaart, en een lijn (als in Goldeneye) die de hele wereld overvliegt :)
Op zoek naar "Codename Nitroglycerin"...

Posted

Ik snap niet dat je daar een progje voor nodig hebt.
Wat is het voordeel? Zoek gewoon een IP lijst en voer er een paar in.

Posted

Waar wil je die invoeren? Jij kan niet vanuit windows je door je provider aangewezen adres veranderen hoor, je LAN adres wel, maar Internet niet. Daarom wisselt dit programma continu legio proxy servers af, zodat je elke keer een ander adres hebt.

@morpheus:
Dat zou wel gaaf zijn, maar toch maar liever niet.

Posted

Firefox > Extra > Opties > Algemeen > VerbindingsInstellingen > Handmatige proxy configuratie. Daar kan je
een IP en poort invoegen.

Dat werkte voor mij bij www.watismijnip.nl, verder heb ik daar
ook nooit iets mee gedaan ofzo.

Gaat wel zwaar ten koste van mijn connection speed.

@Nitroglycerin Oh, nee dat gaat inderdaad niet automatisch.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...