Jump to content
PyroForum.nl

RapidShare


jurrrrr

Recommended Posts

Hallo,

Misschien een beetje stomme vraag , maar ik heb al wat filmpjes etc. bij rapishare gezien. :)
Maar nu is er een 'limiet' en kan ik weer pas kijken als ik ga betalen, hoe doen jullie het want ik vind het wel leuk om filmpjes te zien maar niet om te betalen :oops:

MVG
Jurrrrr

Link to comment

Tja, je kan er eigenlijk niet omheen.

Gewoon wachten dus.


P.S. Een of twee van deze topics is niet erg (?) maar dit soort
topics vinden de mods en admin niet leuk om te vaak te zien.
Oftwel, zoek een beetje op google en op deze site voor een topic te maken.

Link to comment
Ik heb ook een pest hekel aan rapid-share. 't zou fijn zijn als alle mensen hun filmpjes zouden laten hosten op deze site. Dat is echt 100 keer sneller. Waarom gebruiken mensen eigenlijk nog rapidshare?

Omdat je hier maar tot max. 2mb kan uploaden mischien.....
Link to comment

Vaak wanneer ik een link zie van een filmpje naar rapidshare haak ik af, omdat het veel te lang duurt en omdat je maar xMB per uur kan downloaden. Er zijn vele andere en betere alternatieven, zoals bv. yousendit.com... Als mensen nu dit (oid) zouden gebruiken i.p.v. rapidshare. :)

Link to comment

Yup, een ip faker, hier is de link van de downloadsite: http://www.newfreedownloads.com/download-IP-Hider.html Ik zit/zat nu in finland, maar net was het nog portugal :twisted: :) .

Met IE wil het nu wel, firefox is nog niet ondersteund. Hij zegt van wel, maar niet dus, ik zal even kijken of ik dat kan veranderen.

Het is een proxy based programma, en het werkt behoorlijk goed kom ik nu net achter.

Link to comment

Waar wil je die invoeren? Jij kan niet vanuit windows je door je provider aangewezen adres veranderen hoor, je LAN adres wel, maar Internet niet. Daarom wisselt dit programma continu legio proxy servers af, zodat je elke keer een ander adres hebt.

@morpheus:
Dat zou wel gaaf zijn, maar toch maar liever niet.

Link to comment

Firefox > Extra > Opties > Algemeen > VerbindingsInstellingen > Handmatige proxy configuratie. Daar kan je
een IP en poort invoegen.


Dat werkte voor mij bij www.watismijnip.nl, verder heb ik daar
ook nooit iets mee gedaan ofzo.

Gaat wel zwaar ten koste van mijn connection speed.


@Nitroglycerin Oh, nee dat gaat inderdaad niet automatisch.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...