Jump to content
PyroForum.nl
domino

Filmpjes

Recommended Posts

Filmpie
Zijn ze nou k3wl of hebben ze perongeluk blauwe rook uitgevonden? Ik bedoel blauwe rook heb je niet zomaar...

@ The Freak: Best grappig filmpje, vooral die crackling tussendoor, maar ze hebben gewoon van alles bij elkaar gegooid, volgens mij zit er ook wat KNO3 - Suiker door...

Jurrrrr

Ja ze hebben inderdaad gewoon vanalles bij mekaar gegooit. Ik vond alleen grappig hoe die lui zich gedraagden! :P

Zou ook kunnen dat ze die rookbom gewoon gekocht hebben en er een knaller aan hebben gemaakt ofzo, wie weet. Ik zou het niet weten. Maar ik moet zeggen, die rook is wel mooi blauw!

"It's gonna be two minutes long"
Denk dus ook dat ze 't gewoon zo gekocht hebben...

En die kerel op het eind legt er iets naast en steekt het aan :P

Guest

Ken al hun filmpjes al, zijn allemaal van 1-2 jaar geleden, zijn de primitiefste bommen die er zij, gewoon een lawinepijl aan een of meerdere flessen benzine.

Nothing special...

Lttrz

Dat filmpje is al redelijk oud inderdaad. Als ik herinner was het inderdaad een lawinepijl met 5l benzine ongeveer. Knal is niet zo groot, gewoon een f.a.e. , ziet er gewoon 'groots' uit.

Guest

Idd, die is echt goed..

Volgens mij een tijdje geleden op newgrounds gezien, maar idd kk grappig. :P

Lttrz

Kolere, altijd weer leuk en verrassend om 'm weer eens te zien... :D
(laatste keer was minstens 4 jaar geleden :P)

Anyway: deze deed me weer denken aan een ander flash-filmpje: Smoke Kills, die ik weer ff heb opgezocht.
(geen idee of 'ie hier op 't forum al ergens staat of heeft gestaan)

Guest

Ff een paar filmpjes gevonden...

http://www.dumpalink.com/media/1152019165/..._Fourth_of_July
Had hem al een keer geposst, maar leek me nu extra gepast :D .

http://www.dumpalink.com/media/1156413278/...er_of_all_Bombs
MOAB :P

Heb trouwens net een MHN knallertje afgestoken, bij een paar gassies die nitraten aan het afsteken waren.
Ze vonden het leuk, knal was echt niet normaal, was zo een 50 m van het dichstbijzijnde huizenblok.

15gram MHN, 5 gram NC.
Was echt een lekker knalletje. :(

Lttrz

Guest

Idd leuk filmpje :P , wat een geweld op zo een platform he.
Jammer dat je niet al die breaks zag enzo, maarja heb ik toch vaak genoeg gezien, is wel leuk om te zien van zo'n platform....

Lttrz

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ik meen dat er een aantal jaren geleden ergens een formule stond op het forum voor het berekenen van de poelie grootte voor de as van de molen maar ik kan het nergens terug vinden.. het had in ieder geval te maken met de maten van de trommel, asdikte van je molen, rpm motor en poeliegrootte van je motor.  Ik kom er echt niet meer uit en wil graag in een keer de juiste poelie bestellen in plaats van een godsvermogen aan verschillende maten poelies😝.
    • Pomphuis is er al af en er zit al een poelie op! Ik heb een poelie besteld voor een boormachine met verschillende maten zodat ik ook met grotere trommels en snelheden kan spelen. Eigenlijk vrij weinig maar ik wil graag wat grotere batches kunnen millen en de capaciteit van de oude motor is daar te laag voor.   
    • Goed bezig. Pomphuis eraf schroeven en dan hou je gewoon een motor met middenas over.  Ik ben daarmee zelf overgegaan, met het mechanisme van een handslijper. Om de gewenste snelheid op de trommels te krijgen. Ik heb dat ding in de jaren 90 in elkaar gezet en draait nog steeds prima.  Wat was er nou eigenlijk mis met jouw eerste zelfbouw molen uit 2014
    • Heb een nieuwe motor aangeschaft! Flinke jongen ook van een oude vacuüm pomp. Nog even wachten op de rest van de onderdelen om de boel te bouwen en dan zien jullie het resultaat wel verschijnen. Thanks voor de nuttige info!
    • Een flashbooster doet inderdaad wonderen. Je kunt in een 4" best 5gr 7/3 flash mikken. Dan was de break net iets spectaculairder geweest.
      Wel vooral bij gebooste breaks, ervoor zorgen dat je stars goed geprimed en lekker hard zijn! Al is dit bij kno based streamers net iets minder gevoelig.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online