Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes

domino

Recommended Posts

Posted

Ik heb dat filmpje eerder gezien, toen werd er gezegd dat ze een lawinepijl met daarbij een 25 liter jerrycan benzine in een koelkast tot ontploffing brachten.

Posted
Ik heb dat filmpje eerder gezien, toen werd er gezegd dat ze een lawinepijl met daarbij een 25 liter jerrycan benzine in een koelkast tot ontploffing brachten.

Oja, je ziet inderdaad de voorkant van de koelkast rondvliegen.
  • 3 weeks later...
Posted

Wat een troep geeft dat he ;) .
Ook gewoon echt in een achtertuin. B)

Zag er op zich wel grappig uit.

Lttrz

Posted

Jezus wat een nerds, net dat zijn de personen die we kunnen missen! Ze mogen blij zijn dat het geen ergere afloop had, dat er niks echt brandbaars in de buurt was.

• 2 weeks later...
Posted

Dat mag toch eigenlijk niet maar ook die soldaat is oerdom, want hij had zijn helm niet vast, hij vliegt er namelijk af. Wat zou die eraan overgehouden hebben? Flinke klap!:)

Posted

Ik heb em nu een stuk of 8 keer gekeken ofzo, inderdaad stom dat z'n helm zo los zit.
En ik snap ook niet dat de mensen er omheen er zo kalm bij blijven :)

Posted

Hij heeft zijn helm niet vast omdat anders zijn hoofd erafvliegt. In het leger hebben ze hun helm ook nooit vast want als dat bandje dan onder je kin zit en er dan een kogel met een bloed gang tegen aan vliegt kan je lucht pijp breke of nog erger :)
Ongelofelijk die krachte wie daar bij vrij komen :P

Posted

Zo vuren die Chinezen altijd hun kanonnen af toch... :)
Ik kende hem al maar hij blijft grappig.

@nitro: Volgens mij ziet je hoofd ook niet normaal rood als je met zoveel kracht word weggeslagen --> Wet van de traagheid.

Posted

Die tweede ziet er idd het ziekst uit.
Maar die eerste is ook wel behoorlijk ziek.

Ik kan ook wel raden wat het is , volgens mij is het in een atoombom de radioactieve deeltje die weer condenseren.

Bij deze weet ik het niet, het kan de vocht in de lucht zijn die verdampt en gecompresst word, en weer snel condenseert en uitzet ofzo iets.

Edit: anyone correct me if i'm wrong...

Nog meer On topic shit.
Weer een leuke compilatie> http://video.google.nl/videoplay?docid=594...39704933&q=Anfo

Lttrz

Posted

Heel leuk, de raket wordt dus afgeknald, en de motor gaat even later pas aan!
En inderdaad, zeg maar dag tegen je tankje. :)
Doen ze goed. Alleen het feit dat ze het gebruiken om mensen te vermoorden verpest het.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...