Jump to content
PyroForum.nl

KAS-Suiker rookbom (1,7 kg)

mark19

Recommended Posts

Posted

wow :) :shock:

die ziet er echt goed uit, na een tijdje begint hij zelf te spugen? Is dit geen AN-bom inplaats van een Kas-bom?

Die lange worst rookte zeer goed hoor, puik werk!

Posted

Erg netjes hoor :)
Misschien een beetje dicht bij de weg? Het is toch zonde om zo'n grote te maken en hem dan te blussen voordattie klaar is.

Maar goed werk, lekkere dichte rook.

Gr33tz

Posted

Dank u, dank u 8)

Het was alleen wel een beetje onverantwoord omdat het erg droog was, maar we hebben er na met veel water na geblust.

Posted

Zoek anders de volgende keer een parkje waar bijna niemand komt, een stukje van de huizen vandaan, en leg hem op de stenen of asfalt of wat dan ook.

En over je rookbom, hij ging wel lekker, ik had alleen problemen met het geluid, dat zat er niet bij, ik heb hem zelf eerst nog even omgezet naar een ander video formaat en toen zat er wel geluid bij. :?

Posted
Hmm, ik zie alleen de eerste 2 seconden, langer gaat het filmpje niet.
Foutje van yourfilehost?

Ziet er btw leuk uit, de sigaar dan, de rook zag ik dus nog niet.

dat je maar een stukje ziet komt omdat het in .mpg formaat staat.
Ik heb het ook soms, maar bij andere formaten nooit!
Opnieuw downloaden werkt bij mij meestal wel :wink:

Cold As Ice
Posted

dat je maar een stukje ziet komt omdat het in .mpg formaat staat.
Ik heb het ook soms, maar bij andere formaten nooit!
Opnieuw downloaden werkt bij mij meestal wel :wink:

Cold As Ice

Bij mij werkt deze ook niet, ook niet als ik hem nog eens download, maar eerst zat er nog een 2e link bij die wel werkte, ik vraag me af waarom die weggehaald is...
Posted

Bij mij werkt deze ook niet, ook niet als ik hem nog eens download, maar eerst zat er nog een 2e link bij die wel werkte, ik vraag me af waarom die weggehaald is...

Ik had

Let een beetje op je spelling. (Prophet)
  • Create New...