Jump to content
PyroForum.nl

Gaan jullie wel is naar Hardcore feesten?


Recommended Posts

Niet meer.

Maar ben vaak genoeg geweest in mijn "jongere" jaren :lol:
Energiehal(Nightmare) was mijn eerste grote feest en vergeet het oude Parkzicht niet.
Heb zelfs nog een aantal keer in de Thundermagazine gestaan ( front page zelfs met een feest in het sportpaleis in antwerpen.)

De hoeveelheid drugs is nooit een probleem geweest :twisted:
alleen die slapeloze nachten/dagen waren soms wat minder.

Groet Sickman

Link to comment

Nope, ik heb er aan gedacht om naar pinkpop te gaan (onderandere vanwege The Red Hot Chili Peppers), maar trance of hardcore, nee...

Ben trouwens wel 3 jaar geleden naar Dance Valley geweest - ik was toen bij mijn tante op bezoek en dicht in de buurt -, maar niet leng, we (mijn neef en ik) waren gewoon naar binnen gesneakt en er later weer uit gekickt :lol: .

3 jaar geleden vond ik het helemaal geweldig, maar twee jaar geleden ontdekte ik rock (wat ik overigens toen ik klein was ook al leuke muziek vond), helemaal geweldig. Ik vind het gewoon beter klinken, die camputertoontjes zijn niets voor mij. Ik houd meer van het 'knappere/moeilijkere' werk, het bespelen van een instrument en dat zo goed mogelijk in harmonie brengen ten opzichte van de andere instrumenten (en dat dan ruig (rock)...dus geen klassieke muziek).

Link to comment
Nope, ik heb er aan gedacht om naar pinkpop te gaan (onderandere vanwege The Red Hot Chili Peppers), maar trance of hardcore, nee...

3 jaar geleden vond ik het helemaal geweldig, maar twee jaar geleden ontdekte ik rock (wat ik overigens toen ik klein was ook al leuke muziek vond), helemaal geweldig. Ik vind het gewoon beter klinken, die camputertoontjes zijn niets voor mij. Ik houd meer van het 'knappere/moeilijkere' werk, het bespelen van een instrument en dat zo goed mogelijk in harmonie brengen ten opzichte van de andere instrumenten (en dat dan ruig (rock)...dus geen klassieke muziek).


ik ook, ik vind hardcore afschuwlijk.
Link to comment

ik luisterde een paar jaar terug idd ook naar trance (ligt dicht bij hardcore) maar ik heb nu ook de rock ontdekt, zoals Nitro dat zei.

alle muziek die trouwens goed is kan ik waarderen, en luister ik graag naar, verder ben ik zwaar verslaafd aan Within Temptation en vind ik SOAD geweldig.

maar hardcore, nono, ik vind 't niks..

Mzzls
Stijn

Link to comment

Ik heb zo al wat alle genre's beluisterd en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik zowel van HipHop tot rap, tot techno, tot trance,tot hardcore,... allemaal wel eeens leuk vind.

Voorkeur blijft uitgaan naar Eminem,Soulfly,... (rock, rap)

Link to comment

Nederhop ROELEERT!!

En de OP is niet de beste, maar op zeker de originators van die shit.
Mensen met nederhop interesse, ik heb wel wat te downloaden :lol:

PM maar voor info.

Ook gasten die lokale nederhop (Uit je eigen buurt / stad dus) hebben. Ik wil het horen!

Gr33tZ

Link to comment

Fok die commerciele klotehomos die liedjes maken over zinloos geweld en dan een klein kind klappen geven voor een ijsklontje!!

Ik heb het over OP, VSOP, WK, Lijkenpikkers, Ramp-records, 'T hof van commerce, ga maar door...

De beste hip-hop is zoiezo meer dan 10 jaar oud. (Sorry for da n00bz)

Gr33tZ

Link to comment
Nee man.
De hoeveelheid drugs die ik in mn lichaam moet pompen om een hele nacht te kunnen hakken is groter als mn brein aankan :D

Maar op festivals ofzo vind ik het heerlijk om ff een half uurtje los te gaan.

Liefste wel oldskool dan :lol:
Gr33tZ



:lol:;) je conditie is zeker niet zo goed :D ik hou het gewoon uit zonder drug ofzo, geef mij maar een biertje :wink:
Link to comment

Nope, dat ligt in mijn principes. Ik hoef het niet, op een feesje kan ik me prima vermaken zonder, ook al smoken de de anderen zich het apenlazerus, ik hoef het niet. Plus het feit dat als ik niet rook tot mijn achttiende krijg/kreeg ik van mijn vader "de buggy", een soort crossauto, nu mijn vader overleden is heb ik hem nu al, maar ik heb met hem (en mezelf) afgesproken, roken voor je 18e-->geen buggy, en daar zal ik me ook aan houden.

Link to comment

Dat is nou een ruggegraat! Respect voor je Nitro, vind het erg knap dat je je aan zo'n afspraak kan houden.

En ja, house kan ik echt alleen maar waarderen als ik onder invloed ben. Wel is voor mij normaal gezien een halfje genoeg voor een dag / nacht lol.
En aangezien ik het (behalve wiet) niet zo heb op drugs heb ik niet vaker als 2 X per jaar een houserig feestje.

En mijn conditie is sinds ik verdacht weinig meer sport idd niet optimaal. Maar daar heb ik met andere dingen meer last van als bij feestjes.

Gr33tZ

Link to comment
Nope, dat ligt in mijn principes. Ik hoef het niet, op een feesje kan ik me prima vermaken zonder, ook al smoken de de anderen zich het apenlazerus, ik hoef het niet. Plus het feit dat als ik niet rook tot mijn achttiende krijg/kreeg ik van mijn vader "de buggy", een soort crossauto, nu mijn vader overleden is heb ik hem nu al, maar ik heb met hem (en mezelf) afgesproken, roken voor je 18e-->geen buggy, en daar zal ik me ook aan houden.


Mooi zo nitro, ikzelf rook ook niet, nooit gedaan, nooit van plan te doen. :lol: Sommige zeggen dat het sociaal is, of dat je toch van iets moet sterven. Dan vraag ik of een pintje drinken met vrienden op cafe niet sociaal is? En zeg ik dat het leven zo al kort genoeg is, dat je het niet nog korter moet gaan maken door veel te roken. Trouwens, mijn conditie zou nogal achteruit gaan als ik rookte, waar ik geen behoefte aan heb. :lol:
In ieder geval, ik hoop dat je het volhoud, en na je 18de toch niet begint te roken. ;)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...