Jump to content
PyroForum.nl

Gaan jullie wel is naar Hardcore feesten?


Recommended Posts

Dat hoop ik ook, ik zal er zelf ook alles aan proberen te doen om dat vol te houden. Maar waarom zou ik ook gaan roken, in het begin vind je het smerig, dus waarom zou je er mee doorgaan. Ik ben ook iemand die een beetje "the alternetive" is, dus waarom zou ik als mijn vrienden gaan roken (wat ze gelukkg niet doen) ook roken, dan ben ik niet meer "the alternative." Maar laten we nu weer even on topic gaan (in het off topic forumdeel :lol: )

Link to comment

Nitro, mazelaar met dat roken, ik krijg niks als ik niet rook tot me 18e (enkel problemen als ik het wel doe). Maja, ik vind dat hele roken toch niet interessant, het is duur, ongezond en je krijgt er een vreselijk slechte adem van. Olijven vind ik ook niet te eten, dus waarom zou ik er aan beginnen in de hoop dat ik ze ooit lekker zal vinden? Daarbij zou me conditie ook hard achteruit hollen en dat zou ik niet kunnen gebruiken (badminton en stijldansen is al vermoeiend genoeg :D).
Drinken doe ik vrij zelden, ik heb het einde van de tentamenweek afgesloten met een gezellig avondje en wat drank, maar dat was een van de weinige momenten dat ik drink.
Op hardcore feesten zal je me vrijwel nooit aantreffen, als ik naar een feest ga wil ik muziek horen die me aanstaat en niet dat monotone gedreun (no offense, just MHO).

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...