Jump to content
PyroForum.nl

Hou oud ben je?

gamekeeper

Recommended Posts

Posted
Ik denk dat gamekeeper minstens 20 is.  

Ik zet een beertender in op 17 of 18.

Ik ben zelf op het moment 17, die heerlijk nutteloze leeftijd tussen de 16 en 18 in.
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

blikken zijn toch altijd 0,33l ?

Nee je hebt verschillende maten.

0,33 liter is vaak gebruikt frisdrankblikken
Maar voor bier heb je naast de 0,33l ook halve liters.
Posted

Haha ff on-topic :wink:
Ik ben 15 jaar en word 30 december 16
Lekker dichtbij het knallen van Oud en Nieuw :twisted:
Haha, wat me wel opvalt.. Veel jongeren.. Ook altijd zoveel zin om Pyromaantje te spelen :lol:

Posted

heuh een vriend van me zit nogal op ze centen en die koopt altijd baron bier, dat zijn ook halve liters en is spotgoedkooop. Dan kopen wij met ze allen een kratje, en dan doet hij weer niet mee en koopt ze eigen baron.... ik altijd wel grpapig :lol:

Posted

Mensen, dit is een topic over hoe oud je bent, niet over bier. Ik denk dat we nu wel genoeg over bier hebben gepraat, anders moet je maar een extra topic openen. Maar nu terug ON-TOPIC graag.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Je verkoopt geen kaliumnitraat aan mensen onder de 16,
terwijl je forum's populatie 25% 13-14 is, ironisch.

Ik begrijp het wel trouwens, stel dat een van ons zichzelf
verwond word jij ongetwijfeld verantwoordelijk genomen.

EDIT: Was vergeten mijn leeftijd erbij te zetten :oops:
Ik ben momenteel 14 en word over een half jaar 15.

Je hele post gaat nergens over. Het gaat hier om het vermelden van de leeftijd. En dat doe je pas in je edit. Voor iemand die bij het voorstellen zegt de regels al te kennen hoor je je er aan te Houden.
Tyneman

Ik houd me prima aan de regels. Kijk hier eens http://www.pyroforum.nl/viewto...er=asc&start=40
14 Mensen offtopic including jouzelf en Tyneman, jou post was niet ge edit. Beetje hypocriet vind je niet?
~Tech..

Posted
Je verkoopt geen kaliumnitraat aan mensen onder de 16,
terwijl je forum's populatie 25% 13-14 is, ironisch.

Ik begrijp het wel trouwens, stel dat een van ons zichzelf
verwond word jij ongetwijfeld verantwoordelijk genomen.

Heeft niks met deze topic te maken, beetje onzin.

Maargoed, ik word over 12 dagen 17 jaar :P
Als kado krijg ik een hoop chems, wat allemaal hou ik nog even geheim, dat gaan jullie later zien!
Posted
Ik ben 23 jaartjes. Afgelopen 15 april geworden. Ik voel me zo oud als ik naar die poll kijk. :P

Valt best mee, ik ben 27 ( in juni 28 :P )

Groet Sickman
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Topics

• Hey Boem, Goed weer wat van je te lezen. Wat ik nog doe zie je hierboven. Maar het stelt weinig meer voor. Achja, binnenkort mag er helemaal niks meer. We gaan het wel meemaken. Blijf rustig je ding doen, een leuke fontijn zonder strafblad is veel beter dan een dikke shell met.
    • Wat Tyneman zegt: zo klein mogelijk maken met een hamer. Ik zou een hand-moker-tje gebruiken vanwege het gewicht en het relatieve grote slagoppervlak. Daarna door de zeef, z.n. nogmaals 'hameren', weer door de zeef, en dat herhalen zo vaak als nodig, voor je eigen gevoel. Dan drogen, dan in de ballmill. Het zal overbodig zijn te zeggen dat je het spul niet binnenshuis in een oven wil drogen die je ook voor maaltijdbereiding gebruikt, hoewel dat een persoonlijke keuze kan zijn. Ik denk dat (als het probleem niet al is opgelost) wanneer het spul mechanisch tot (zo klein mogelijke) 'deeltjes' is gereduceerd, een dag in de brandende zon, komend voorjaar, uitgespreid in een dunne laag, het nu en dan omscheppend, voldoende is alvorens het de mill in gaat. Het is overigens niet zo dat barium nitraat erg hygroscopisch is (waarmee ik niet zeg dat het niet vochtig kan zijn, wanneer niet goed opgeslagen). De hoofdreden dat het spul 'klontert' is door agglomeratie. Het spul zakt onder zijn eigen gewicht in elkaar. Om een analogie te gebruiken: doe je ogen dicht, ga terug naar je kindertijd en voel het 'zachte zand' van het strand onder je voeten. Graaf je kuil: de dichtheid van het zand wordt 20-30cm dieper al snel groter; uiteindelijk wordt 'zacht zand' (zand)steen. Het feit dat de ball mill 'kleine harde balletjes' produceert kan ook te maken hebben met hoe die geladen is (zowel met de hoeveelheid media, als de hoeveelheid 'spul', als de mill-tijd, als de rotatiesnelheid). Een goed functioneerde ball mill zou geen probleem moeten hebben deze 'kleine harde balletjes' weer tot stof te reduceren.
    • Ehm, ... de beste wensen, alsnog, mede liefhebbers (in deze bizarre tijden)! Lang geleden dat ik hier geweest ben. Ben hier eigenlijk al met al niet lang geweest, destijds; ik kwam te laat, met alle restricties m.b.t. chemicaliën die toen al hun intrede hadden gedaan. Ben (een beetje) met de hobby opgehouden. Het een 'misdadiger' zijn gaf me (uiteindelijk) alleen maar stress, wat niet de bedoeling kan zijn van een hobby. Opgehouden trouwens in die zin dat ik niets meer 'in de lucht' doe, of dingen die geluid maken: geen vuurpijlen met header, geen 2 en 3" ball shells, geen mines meer; 'knallers' om de knallers heb ik nooit gemaakt, hebben/hadden niet mijn interesse. Geen zin meer om als een dief in de nacht naar het natte bos te gaan. Heb 'alles' de deur uit gedaan; alles in die zin de dingen die je niet in bezit mag hebben, ik slaap er beter om. Heb nog wel KNO3 en S bewaard en wat metaal 'poeder' om een paar keer per jaar een fontein en sterretjes te kunnen maken; houtskool komt uit de houtkachel, zolang je die 'in dit land' nog mag gebruiken, maar dat terzijde. Blablabla. Voor wie dit leest, en nog wat 'erover' wil babbelen: wat doe jij nog?
    • Duvel! Goed te zien dat je nog leeft man!
  • Who's Online (See full list)

• There are no registered users currently online
  • Create New...