Jump to content
PyroForum.nl

[LIBRARY] Eindwerk wetenschappen, voorlopige versie


Andres

Recommended Posts

File name: Eindwerk wetenschappen, voorlopige versie
Submitter: Andres
Submitted: 03/01/2015
Category: Chemistry

 

 

Voorlopige versie van mijn eindwerk, ben er me van bewust dat er nog foutjes in staan.

 

 

Speciaal voor De.Leeuw. 

 

View File

 

edit: ik uploade dit gewoon als file, het was niet de bedoeling hier een topic over te beginnen. Zeker niet hier, het staat hier fout. Waarschijnlijk ligt dit aan de forum update... Ik verwijder dit wel als de leeuw het heeft, mijn excuses.

 

Link to comment

Mooi stukje tekst, dat aceton zo'n beetje de beste solvent is voor blauw kan ik beamen, de parlon en red gum lossen op en raken beter verdeeld vermoed ik.

Is dat filmpje nu van een experimenteel blauw?, kun je een massa% formule er voor geven?

Vaak laat ik de dextrine ook uit (bv) pihko blauw, de red gum en parlon zijn voldoende.

Link to comment

Hier staat hij goed, dankjewel !

Ja dat filmpje is van dat experimenteel blauw, ik zet het in m% vanavond.

Het lijkt op pyroscience blue, maar met een stukje minder parlon. Ik edit deze post vanavond wel.

Iemand die sterk is in chemie ? Ik vind mijn redoxreacties wat de CuO betreft niet zo natuurlijk aanvoelen...

Link to comment

Ik was ook positief verrast. Hij is 5+ jaar oud en doet het beter dan mijn gsm van ongeveer een jaar oud.

Ik bespreek het eindwerk morgen met mijn leerkracht en indien goed zet ik versie 2.0 hier dan weer. Ik moet het dan wel eens censureren, om te beginnen mijn naam en klas :P.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Hartelijk dank, het ziet er stukken professioneler uit zo.

Over welk laatste stukje tekst heb je het dan ? De begrippenlijst of ervoor ?

& Je zou je er van verbazen hoe hard men leerkracht chemie (en haar collega's) er in opgaan !

Nogmaals dank, hier heb ik echt iets aan.

 

EDIT: Hier is het blauw in actie. Het ziet er wel wat minder mooi uit van zo ver, en slechts de helft is aangegaan. Ze waren ook niet allemaal even groot, vandaar die slordige indruk... 
Best wel jammer vind ik. Ook is mijn winokur 11 geel, terwijl hij wit zou moeten zijn. Niet mijn beste shell dus. Ik heb hier voor het eerst op de klassieke 3-strip methode gepast en quickmatch gebruikt, dit beviel me wel zeer goed !
 

Groeten
Andres

Link to comment

Vanaf het moment dat er geen doorhalingen en rode teksten meer staan. Gewoon even je zinsopbouw bekijken.

Het beste is om je verhaal zin voor zin hard aan jezelf voor te lezen. Je merkt dan gauw genoeg als het niet loopt.

Die shell zag er totaal niet slecht uit hoor. Zeker in vergelijking met die shitcakes die je uit de winkel haalt. ;)

Succes

Edited by Rocketier
Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik heb vandaag mijn werk teriggekregen, met een mooie 51/60 :D.

Daar kunnen nog maximum 20 punten bijkomen bij de mondelinge voorstelling.

Hartelijk dank voor jullie tips, en zeker Rock voor het nalezen en verbeteren. Hartelijk bedankt !

Link to comment
×
×
  • Create New...