Jump to content
PyroForum.nl

hanns

Recommended Posts

Hallo allemaal,

als aller eerst nog de beste wensen!

Zojuist zat ik een beetje op het internet te surfen en daar kwam ik een topic tegen op een ander forum waar stond dat de wel bekende 7-klapper die bijvoorbeeld ook op een Italiaanse bom zit simpelweg quickmatch is dat is opgevouwen en strak is ingebonden.

Is dit werkelijk zo?

Mvg Hanns



Link to comment

Ik heb voor het eerst commerciele quickmatch, en deze getest. ( met mijn eigen qm werkte het ook al niet, maar wilde daar niets mee ontkrachtigen)
Conclusie: nee het werkt niet goed, echt veel te snel.

Dus het enige wat echt werkt is zoals ik eerder beschreven heb, zelf kokertjes vouwen met een lont erdoorheen en steeds per kamer beetje BP of andere sas erin. Dit was altijd succesvol.
Stel je wil perse met qm een zevenklapper maken dan moet je 7 losse stukjes qm met elkaar doorverbinden met visco oid en zo je 7-klapper vouwen. Hiermee voorkom je dan dat het gas zich voort kan stuwen naar de volgende kamers.

M.V.G. Jason

Helaas: ik heb die losse versie even getest en ook die werkt niet naar behoren. de laatste optie is om de qm te verstevigen door in te tapen oid zodat ze niet elkaar mee verbranden.
Anyway een 7-klapper van qm is een fabeltje, als je het een ratelbandje noemt wil ik er nog wel in mee gaan.

Edited by Jason
Link to comment
×
×
  • Create New...