Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Haha mooi dit. Adviesbureau waar m'n pa werkt doet sinds kort iets met vuurwerk, nu willen ze dat ik in de vakantie even 2 weken betaald een presentatie ga voorbereiden en die dan ga houden voor collega's zodat die wat meer te weten komen over pyro's en hoe het allemaal werkt enzo. Dan krijg ik als het ware betaald voor pyro, niets mis mee. :P Ben niet zo'n presentatiewonder maargoed. Ook gelijk flink wat werk voor de zomervakantie geregeld dus hoef me dan in ieder geval niet te vervelen. :P

Examenstress is killing me at the moment, maarja over 16 dagen is het gelukkig allemaal voorbij..
En zit ik in spanje. ;)

Edited by Sharkie
Link to comment

@BMW, very nice!!

Net even geprobeerd een vergelijking te maken tussen Willow en Sequoia C in rocketfuel.
Helaas CATO'de m'n Willow dus weinig vergelijk.

Ben wel te spreken over de performance, morgen even 2 motoren persen met deze fuel. (Verhouding is 6-3-1,kan dus nog wat sneller, had een delaytje TT+Ti)

Filmpje ;) :
SQA.mov

Link to comment

Je rocket gaat netjes de lucht in Sjeef1 !
Die "woeshhhh" is duidelijk te horen, mooi hoor !

Ik zal voor de timefuse cutter ook een 6mm draadeind erbij doen zoals ik al zei.
Vanmiddag kon ik helaas niet frezen omdat de freesmachine bezet was.
Misschien kan ik het mesje ook anders vast zetten/klemmen. Ga wel het e.e.a. testen.
Heb je nog wensen voor de "crossmatchgatentool" ?? (dit is een woord dat je niet vaak hoort).
Dan bedoel ik de grootte van het gat dat in je timefuse komt. Denk dat 2mm wel genoeg is toch ?

Link to comment

@Rocketier ; Vanavond gaat me niet lukken helaas, vrouw komt langs :P Ik word idd een beetje verwend ondertussen haha.. Nee hoor Sjeef is humble as can be.

Je rocket gaat netjes de lucht in Sjeef1 !
Die "woeshhhh" is duidelijk te horen, mooi hoor !
Thnx man, vooral voor die kool!!
Heb je nog wensen voor de "crossmatchgatentool" ?? (dit is een woord dat je niet vaak hoort).
Dan bedoel ik de grootte van het gat dat in je timefuse komt. Denk dat 2mm wel genoeg is toch ?

Nee goed scrabblewoord idd. ik zat net even te denken en mischien is het een idee om een soort van combitool te maken ;)
2mm is precies goed denk ik, ik schat dat de powdercore bij die timefuse iets van 2.5 is ofzo.
Ik was net ff aan het rommelen met sketchup, en dit is wat er uitkwam.. soms slokt dat programma je echt op haha..
https://pyroforum.nl/uploads/post-2747-1305650271.jpghttps://pyroforum.nl/uploads/post-2747-1305650289.jpghttps://pyroforum.nl/uploads/post-2747-1305650301.jpg
op die rechter zie je 2 gaten, 1 voor 5,5mm en 1 voor 10mm.. Edited by sjeef1
Link to comment
Ik bied 1 zak KClO4 meer dan wat sjeef je dr voor geeft haha ;) .

Haha, niet al mijn transacties zijn op perchloraat gebaseert hoor :P
Ziet er strak uit hoor, net zo'n Wolter hebbedingetje :P.

Ja, ik ben idd inspired door die wolter tool..maar ik vind bijna $500 echt net ff teveel van het goede, hoe mooi ie er ook uitziet.. Sharp as ever coekie!
Link to comment

Lijkt me natuurlijk wel chill BMW ;) *kijkt naar t litteken in z'n vinger van het uitschieten met de stanley tijdens het insnijden van timefuse*.



Lol Sjeef, ik had daar eigenlijk niet eens bij stil gestaan van die perc haha.
En terecht hoor, die Wolters is echt vreselijk duur met z'n spullen.


Om ontopic te blijven, zojuist m'n spullen eens wat afgestoft.. Ball mill snort weer vrolijk nu. Had geen meal meer om 'n stars te primen :P.

Link to comment

Vanmiddag in de oud ijzer bak gesnuffeld Rocketier !
1x rvs 30x160 en 1x rvs 50x530 beide rond.
Daar kan je vast wel iets mee ;)

@ExplosiveCoek,

Mijn duim is ook net genezen van een stanley mes haha.
Zo heb ik ook een keer houtjes staan hakken om houtskool te maken. Bijl schiet ernaast, zo mijn vinger in. Dat doet zeer!!.
Je moet wat overhebben voor je hobby, toch?

Link to comment

Ha ha, goed man, Sjeef1 !!
Ik zit nog te lachen. :P Was een gezellige avond.
Je rocket was super !! Echt een grote break, hij paste niet eens in het beeld van je camera. ;)
Mijn 3" was ook erg mooi. Ben zeer tevreden.

We gaan snel weer wat afspreken !

Link to comment

Zoo lekker actief laatste tijd of niet sjeef? ;) Ik heb ook echt weer zin om wat te gaan doen joh.. Nu midden in de examens, nog 3 te gaan en over een klein maandje weet ik de uitslag dus hopelijk kan ik dan weer wat moois gaan maken (en afsteken wat ik nog heb liggen).
En over 7 dagen op examenreis naar spanjee!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...