Jump to content
PyroForum.nl

hallo iedereen


bonkers

Recommended Posts

Hallo medeleden van dit forum.

Ik ben een student ingenieur ergens in Vlaanderen en ik ben 18 jaar.
Het volgende is totaal niet waar:
Ik heb al wat ervaring in de pyrotechniek, ik maak vooral shells enzo (2 tot 4 inch) met een elektronische ontsteker die ik zelf gebouwd heb.
De laatste tijd verdiep ik me ook wat in de HE, onlangs AP gemaakt en gewoon nat verbrand meteen na ik het gemaakt had, omdat ik het niet wou bewaren, ook al was het maar 2 gram. Ik zal binnenkort een betere primaire maken zijnde SA, waarvoor ik nu alles in huis heb.
Als iemand vragen heeft over schakelingen voor ontstekingen mag je me gerust PM'en, ik geef er graag meer uitleg over.
Ik volg dit forum al een eindje en ik hoop zelf wat inbreng te kunnen geven en vooral veel bij te leren.

Edited by bonkers
Link to comment
Welk soort ingenieur( chemie, bouwkunde, elektromechanica) , ik ga volgend jaar voor bouwkunde :)
Amusement verder!

Grtz België


In de eerste 3 semesters moet je slechts een tijdelijke keuze opgeven, maar de vakken zijn voor iedereen gelijk. Ik twijfel nog tussen elektromechanica-luchtvaart en bouwkunde maar ik denk ook bouwkunde. Chemie intereseert me wel maar niet genoeg om er mijn beroep van te maken :)
In welke school zou je gaan? Gent ofzo?

grtz Vlaanderen :P
Link to comment
Hallo medeleden van dit forum.

Ik ben een student ingenieur ergens in Vlaanderen en ik ben 18 jaar.
Het volgende is totaal niet waar:
Ik heb al wat ervaring in de pyrotechniek, ik maak vooral shells enzo (2 tot 4 inch) met een elektronische ontsteker die ik zelf gebouwd heb.
De laatste tijd verdiep ik me ook wat in de HE, onlangs AP gemaakt en gewoon nat verbrand meteen na ik het gemaakt had, omdat ik het niet wou bewaren, ook al was het maar 2 gram. Ik zal binnenkort een betere primaire maken zijnde SA, waarvoor ik nu alles in huis heb.
Als iemand vragen heeft over schakelingen voor ontstekingen mag je me gerust PM'en, ik geef er graag meer uitleg over.
Ik volg dit forum al een eindje en ik hoop zelf wat inbreng te kunnen geven en vooral veel bij te leren.


Het volgende is totaal niet waar? wat is niet waar?
en wat is AP, SA, en een betere primaire
Link to comment
PETN is ook een erg leuke, mits je aan de grondstoffen kan komen;)


Ik heb een bron voor Pentaerythritol ja... en een behoorlijk voordelige zelfs. Ik heb er wel nog niets van bestelt, ik wacht tot ik nog eens een grote hoeveelheid chems nodig heb voor verzendkosten te minimaliseren.
Jammer genoeg nog geen deftige bron voor HNO3, waardoor ik het zelf moet produceren.
Link to comment
×
×
  • Create New...