Jump to content
PyroForum.nl

Whistle Pijlen


Recommended Posts

Hey,


ALs er een probleem is, zoek je een oplossing, heb je de oplossing, dan zorg je ervoor dat die oplossing uitgevoerd word.

In mijn geval was dat dus een tool te draaien om mijn whistle pijlen te laten fluiten en om ze makkelijk te maken.



whistle_compilatie_tool_foto_s.wmv



De tool moet nog iets aangepast worden zodat ik een grotere core hebt maar dat doe ik morgen waarschijnlijk.


Naar mijn mening is een tool zoals deze noodzakelijk om een fluit te krijgen, met een normale core die je zou krijgen met een boor is het mij niet gelukt om een fluit te krijgen. Lichter persen zou helpen om je pijl omhoog te krijgen maar dan krijg je veel cato's.

Edited by cojonesm
Link to comment

Jup, die dingen werken zeker wel goed :o! Ik ben er ook mee bezig geweest zoals je weet, maar het is toch nodig om een core te hebben om een goede (uberhaupt 'n fluit) te krijgen. Mss dat je binnenkort al een koper hebt als je wat meer getest hebt :huh:.

Je gebruikt nu kclo3 toch? Voor kclo4 heb je weer een iets grotere core nodig volgens mij.. In welke maten gaan die tools van je er komen? (de OD doel ik dan op)

Link to comment
×
×
  • Create New...