Jump to content
PyroForum.nl

Moderator Gezocht


gamekeeper

Recommended Posts

  • Root Admin

Beste mensen, het PyroForum.nl moderator team is op zoek naar een nieuwe moderator!

Aangezien een aantal mensen van het team (waaronder ik zelf) de laatste tijd minder actief op PyroForum.nl zijn dachten we dat het een goed idee is op een nieuwe moderator te zoeken. Verder komt oud en nieuw ook zicht dus het ban-knopje zal ook weer eens wat vaker moeten worden opgezocht... :P

Een korte functie-eisen-omschrijving:
- Frequent het forum bezoeken (een aantal keer per dag)
- Afgeronde universitaire opleiding in pyro/chemie/he/etc.
- Ervaring met leidinggeven;
- Academisch werk- en denkniveau
- Een 'streng doch rechtvaardige houding'
- Minimaal 15 jaar ervaring in de moderating branche
- Vermogen en ambitie om zelfstandig opdrachten te verwerven
- Communicatief, besluitvaardig en flexibel
- Een mensgerichte, proactieve en resultaatgerichte houding
- Bij voorkeur leeftijd >18 jaar
- Veerkracht, inleving- en luistervermogen
- Goede kennis van en ervaring met MS Office/Outlook/PHP/Windows/MySQL/Linux/CSS/HTML/C++/UNIX/Apache/TCP-IP/Java/Virtualisatie/Cloud-computing/AJAX
- Stevige, enthousiaste persoonlijkheid
- Ambitie en competenties om zelfstandig een eigen team te bouwen en managen.
- Probleemoplossende en een creatieve mentaliteit
- Goede beheersing van Nederlands/Engels/Duits/Frans/Russisch/Chinees/Spaans/Italiaans/Arabisch/Latijn/Grieks taal in woord en geschrift
- Geen banden hebben met of medewerker zijn van politie/AIVD/recherche

Beloningen:
- Een uitdagende en afwisselende functie met ruime doorgroeimogelijkheden
- Toegang tot het exclusieve "Moderator Talk" gedeelte van het forum (moderators only)
- 200K jaarsalaris
- Werken in een gemotiveerd en gezellig team
- Het kunnen bannen van kewls
- Een @pyroforum.nl e-mailadres
- Auto van de zaak
- 13e maand
- Altijd gelijk hebben in topics
- MacBook Pro
- Ongekende respect en aanzien

:P:D

Dus als je je wil verrijken met de god-like-powers die het moderatorschap met zicht mee brengt en het forum in top-conditie wilt houden laat het dan (inclusief een korte motivatie) via PM weten aan mij weten.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Na een avondje flink bezatten zijn Gamekeeper en Tyneman toch wel erg uit hun slof geschoten. Om een of andere reden ben ik namelijk aangesteld als moderator! :P

Helaas, maar het ziet er toch echt naar uit aslof jullie het met mij moeten gaan uithouden. Na een paar jaar actief te zijn geweest kennen de meeste van jullie me wel een beetje, en ik zie geen reden waarom ik me nu anders zou gaan gedragen. Vandaar dat ik zelf niet echt bang ben voor Derderijks wereldoverheersingsachtige doemscenario´s onder regime Leander. Ik hoop jullie ook niet.

Opmerkingen over mijn functioneren zie ik graag terug , maar dan wel in mijn PM-box, niet in het betreffende topic.

Ik wens vanaf hier iederen een prettig verblijf op het forum. Ik hoop dat ik ook vanaf deze functie iets wenselijks kan toevoegen aan het forum. :P

Link to comment

Hmm... Ik kon dit pas 10 dagen te laat lezen en het forum staat nog - min of meer - dus het zal wel loslopen. Om die vreemde dubbele-el vlag zal ik maar heenkijken. :P




Anyway, veel succes/plezier/whatever met je aanstelling, je hebt 'm verdiend. :P

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...