Jump to content
PyroForum.nl

3'' Starmine


semafoor

Recommended Posts

Zie hier een 3'' chrysanthemum of mystery starmine. Is met een gsm gefilm en de cameraman hield zijn telefoon een kwartslag gedraaid waardoor hij ook zo op de pc staat. Links is nu dus boven. Hoop dat jullie een een beetje een indruk krijgen van het effect.een lief klein rood fontijntje............en een salute (30 gram KCLO4/dark German). Alleen erg jammer dat je totaal geen idee krijgt van de daadwerkelijke knal!

starmine_3__.mp4

salute.MOV

flashbang1.MOV

Link to comment

Mooie starmine hoor, maar had je die shell in dat andere topic nou zelf gemaakt? Het lijkt wel op de zelfde manier gefilmt als deze star mine...

Maar nog een best mooi effect voor cry of mistery btw, wat voor een koolstof had je gebruikt hierbij?

-B.

Edited by -.B.-
Link to comment

Hahaha ja Stijn, met een subwoofer zal dat inderdaad wel lekker dreunen. Dat deed het in het echt ook! Op mijn 1e topic zie je ook een zelfgemaakte shell ja met chrysanthemum of mystery sterren. Ik vind het wel een leuke/mooie formule en het is de makkelijkste van ze allemaal denk ik:P.

Ik heb gewoon houtskool gebruikt om mee te bbq'en van het merk goldfire geloof ik.

Ik heb nog meer filmpjes van andere shells alleen deze krijg ik niet op dit forum gezet. Ze zijn waarschijnlijk net iets te groot ofso.

Mijn mortier is tijdens oud en nieuw gestolen met als gevolg dat ik nu nog een hoop shells over heb. Ik heb inmiddels al een nieuw mortier dus er zullen snel nog filmpjes volgen.

Link to comment

Hey pyrofanatic en Dieselpower,

allereerst heel erg bedankt voor de complimentjes. In ''the English section'' van pyroforum staat heel mooi (met plaatjes) uitgelegd hoe je een starmine maakt van dit formaat.
Het is echt reuze simpel en het geeft inderdaad wel een leuk effect!
Ik denk dat ik ongeveer 25 sterren heb gebnruikt Dieselpower

Link to comment
×
×
  • Create New...