Jump to content
PyroForum.nl

Morpheus' eerste rookbom


morpheus

Recommended Posts

Ik denk trouwens niet dat de kans groot is dat de prullebak in de fik vliegt maar je weet maar nooit, ik zet hem altijd mooi op de grond, zodat iedereen hem kna bewonderen :P oh, dat doet me denken aan een rookbom van 10 keukenrollen die ik naar school had genomen en na schooltijd had afgestoken, ik stak hem aan en liep naar mijn vrieden toe, en er liep een man en een vrouw lnags, en die vrouw keek bang achterom "gaat hij nog knallen" met zo'n bang gezicht, vond ik toen wel grappig :P

Link to comment

Is dit jullie idee van vuurwerk maken? e/o pyrotechniek?
jullie verpesten het voor iemand anders :!:
Het kapot maken van andermans spullen doe je gewoon niet.
Op die manier raken wij onze chem's kwijt :!:
Een rookbom rookt net zo goed als je hem ergens achteraf aansteekt,
daarvoor hoef je hem niet in een prullebak te leggen.
Morpheus, zie je mail :arrow:

Link to comment
Guest Richard
naar mijn weten maak je met een rookbom niks kapot...
het rookt alleen...
tis nog altijd niet slim om dat zo openbaar te doen, maar ja...


Met een rookbom maak je wel degelijk iets kapot. Er komt behoorlijk wat hitte vrij bij zo'n rookbom (ook als er geen vlammen uit komen). Deze hitte is genoeg om de prullenbak en zijn inhoud in vuur en vlam te zetten. Ook al is de prullenbak leeg door de hitte brand de verf weg en het gaat het ijzer vervolgens roesten.....

Dat Morpheus hier een waarschuwing voor krijgt vind ik prima. Dicipline is belangerijk!
Link to comment

Wat een ophef over een klein rookbommetje :?

Maar oke: als ik een volgende keer nog eens een rookbom in een afvalbak gooi, dan zet ik het filmpje hier niet op het forum...
(niet dat "die volgende keer" ooit komt. Ik gebruik het commentaar nuttig en zal geen rookbommen meer in afvalbakken gooien)

Link to comment
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...